رییس کمیته فرهنگی و اماکن تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با حضور نزدیک به ۲۰ خواننده سرشناس کشور و برگزاری کنسرت در ۲ سالن قشم، شور نوروزی جزیره و گردشگران را فرا گرفته است.

شور نوروزی در قشم با برگزاری کنسرت خواننده های سرشناس کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سید احمد حسینی اظهار کرد: با توجه به تقاضا و استقبال گردشگران و قشموندان از اجرای کنسرت های موسیقی، برنامه ریزی برای اجرای کنسرت های نوروزی در سالن نمایشگاه های بین المللی و تالار وحدت جزیره قشم انجام شده است.

وی ادامه داد: سالن نمایشگاه های بین المللی با هزار و ۲۰۰ نفر گنجایش هر شب پذیرای گردشگرانی است که جزیره قشم را برای سفر و حضور در کنسرت های موسیقی انتخاب کرده اند.

رییس کمیته فرهنگی و اماکن تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: همچنین در تالار وحدت شهر قشم با ظرفیت ۶۰۰ نفر نیز، خواننده های مطرح و محبوب کشور اجرا خواهند داشت تا لحظاتی به یاد ماندنی از سفر به قشم را برای هموطنان ثبت کنند.

به گفته حجت الاسلام حسینی، کنسرت های نوروزی جزیره از یکم تا دوازدهم فروردین ماه برگزار شده و علاقمندان می توانند برای خرید بلیط به سایت های رسمی بلیط فروشی مراجعه کنند.

معین زندی (یک فروردین)، علی یاسینی (۲ فروردین)، رضا صادقی (سه فروردین)، علی زندوکیلی (پنج فروردین)، گرشا رضایی (۶ فروردین)، مسعود صادقلو (هفتم فروردین)، اشوان (هشتم فروردین)، ماکان بند (۹ فروردین)، مجید رضوی (۱۰ فروردین)، علی یاسینی (۱۲ فروردین) هنرمندانی هستند که در جزیره قشم روی صحنه خواهند رفت.

قیمت بلیت های این کنسرت ها در قشم از ۱۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

همه ساله با آغاز تعطیلات نوروزی، جزیره قشم مملو از جمعیت گردشگری است که از اقصی نقاط میهن اسلامی با هدف استفاده از هوای کاملا بهاری، سایت های منحصر به فرد گردشگری، سواحل زیبا و بازار مناسب خرید آن، راهی این منطقه در جنوبی ترین نقطه کشور می شوند.

قشم این روزها میزبان انبوه مهمانان و گردشگران از اقصی نقاط ایران و مسافران خارجی است.

مردم ایران زمین همه ساله در ایام مختلف با سفر به جزیره قشم به عنوان سرزمین زیبایی‌ها از شگفتی‌های عالم خلقت در قالب سایت‌های مهم گردشگری قشم همچون طولانی ترین غار نمکی جهان، دره ستاره‌ها، دره و تنگه چاهکوه، دره تندیس‌ها، موزه ژئوپارک، چاه‌های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت، جزایر ناز، سواحل زیبا، سایت تخم‌گذاری لاک پشت‌های پوزه عقابی، جنگل‌های دریایی حرا، خلیج دلفین‌های هنگام، غارهای خوربس، بام قشم و دهها پدیده دیگر زمین شناختی دیدن می‌کنند.

ارتباط با مردمان شریف و میهمان دوست جزیره قشم، استفاده از خانه‌ های بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری، بازدید از موزه لنج سازی گوران، استفاده از سواحل زیبا، خرید از بازارها و مجتمع‌ های تجاری، استفاده از مدارس غواصی برای تماشای شگفتی‌ های زیبای زیر آب، شنا در سواحل و بهره بردن از ورزش‌ های مختلف آبی به همراه خرید صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره هم از دیگر امتیازات سفر به این جزیره شگفتی‌ ها است.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پهل بندرعباس به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

جزیره زیبای قشم با فرصت های عالی تجاری، دارای مساحتی ۲.۵ برابر بزرگتر از سنگاپور و بحرین می باشد.

این جزیره با سواحل آرام و پوشیده از شن های طلایی و نقره ای و غروب منحصر به فرد به عنوان نگین خلیج فارس شناخته می شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.