۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 859639

احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی وحید امیری دو گزینه پیش روی قلعه‌نویی برای پست دفاع چپ است ولی به احتمال فراوان گزینه اصلی قلعه‌نویی در دفاع چپ حاج‌صفی خواهد بود.

رونمایی از انتخاب‌های احتمالی قلعه‌نویی!
به گزارش قدس آنلاین،امیر قلعه‌نویی تا ساعاتی دیگر باید اولین ترکیب خود را برای مصاف با روسیه مشخص کند.

امیر قلعه‌نویی برای بازی امروز تیم ملی فوتبال برابر روسیه اولین چالش خود را روی نیمکت تیم ملی برای انتخاب نفرات اصلی در ترکیب تجربه خواهد کرد اکنون باید دید سرمربی ایرانی پس از بازگشت دوباره به تیم ملی چه سبکی را دنبال خواهد کرد و باتوجه به تغییر نسل فوتبالیست‌ها چه سیستمی را برای مصاف با روس‌ها در نظر خواهد گرفت.اما کادر فنی تیم ملی برای دیدار با روسیه به احتمال فراوان از نفرات زیر در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد:

شاید راحت‌ترین انتخاب قلعه‌نویی در ترکیب تیم ملی استفاده از علیرضا بیرانوند در درون دروازه تیم ملی باشد. اگرچه پیام نیازمند، حسین حسینی و حسین پورحمیدی سه دروازه‌بان دیگر دعوت شده به اردوی تیم ملی از بهترین بازیکنان لیگ برتر هستند، اما به احتمال فراوان انتخاب اصلی سرمربی تیم ملی علیرضا بیرانوند خواهد بود.

امیر قعله‌نویی برای این پست ۵ گزینه دارد و از بین شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، آرمین سهرابیان، محمدامین حزباوی و عارف آغاسی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده از شانس بیشتری برای حضور در ترکیب تیم ملی برخوردارند.

احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی وحید امیری دو گزینه پیش روی قلعه‌نویی برای پست دفاع چپ است ولی به احتمال فراوان گزینه اصلی قلعه‌نویی در دفاع چپ حاج‌صفی خواهد بود.

در دفاع راست باوجود میلاد زکی‌پور، صادق محرمی و رامین رضاییان رقابت شدیدی وجود دارد اما به دلیل درخشش رضاییان در لیگ شانس فیکس شدن این مدافع نسبت به بقیه بیشتر است.

روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی، رضا اسدی، محمد کریمی، مهدی حسینی، احمد نوراللهی میلاد سرلک و امید نورافکن، ۶ بازیکنی هستند که امیر قلعه‌نویی از میان آن‌ها باید یک بازیکن را انتخاب کند تا هم قدرت جنگندگی و دوندگی تیم حفظ شود و هم قدرت بازی‌سازی که سرمربی تیم ملی نشان داده، تأکید ویژه‌ای روی آن دارد. حدس‌زدن یک هافبک تیم ملی کار بسیار سختی است، اما اینکه در این منطقه سعید عزت‌اللهی در کنار یک هافبک جنگنده نظیر چشمی قرار بگیرد، کم نیست. یک خط جلوتر هم احمد نوراللهی احتمالا یکی از نامزدهای جدی برای قرار گرفتن در پست ۸ تیم ملی در دوره جدید در غیبت سامان قدوس خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی در آرایش ۳-۳-۴ اگر بخواهد با شیوه دفاعی‌تر بازی کند، از دو هافبک دفاعی استفاده می‌کند و در بازی‌هایی که می‌خواهد تیمش را با فاز هجومی به میدان بفرستد، معمولاً یک هافبک دفاعی وارد بازی می‌کند و یک خط جلوتر از آن‌ها، از دو بازیکن خلاق بازی می‌گیرد.

اگر تصمیم قلعه‌نویی به استفاده از یک مهاجم نوک در بازی امروز باشد با حضور علیرضا جهانبخش، محمد محبی، رضا شکاری، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده، شش وینگر آماده دعوت شده به تیم ملی قلعه‌نویی چالش سختی برای انتخاب یکی از آنها در ترکیب اصلی خواهد داشت چرا که مطمئنا مهدی طارمی و شهریار مغانلو انتخاب‌های اصلی در راس خط حمله به شمار می‌روند. اما اگر از طارمی به عنوان وینگر استفاده شود انتخاب‌های امیر سخت‌تر هم خواهد شد.

بنابراین بنظر می‌رسد جهانبخش و قلی‌زاده کاندیداهای اصلی حضور در ترکیب اصلی باشند.

ترکیب احتمالی تیم ملی:
علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.