ضیافت رمضان و نوروز باغ کتاب تهران همراه با نمایش، مسابقه و جایزه همراه با نخستین جشنواره بازی‌های رومیزی باغ کتاب در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

ضیافت رمضان در باغ کتاب/ برگزاری اولین جشنواره بازی‌های رومیزی

به گزارش قدس آنلاین، از روابط عمومی باغ کتاب تهران، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز این مجموعه فرهنگی و هنری، با برنامه‌های مذهبی، نمایش، مسابقه و جایزه میزبان مخاطبان خواهد بود.

در هر شب از ویژه برنامه رمضان و نوروز باغ کتاب، چهار برنامه با محوریت اجرا و فعالیت‌های قرآنی، انواع نمایش‌های عروسکی، مسابقه و جایزه برگزار می‌شود.

این برنامه از روز ۳ تا ۱۳ فروردین ماه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۱ در ورودی اصلی باغ کتاب برگزار می‌شود. ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

برگزاری اولین جشنواره بازی‌های رومیزی در باغ کتاب

همچنین نخستین جشنواره بازی‌های رومیزی باغ کتاب در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره بازی‌های رومیزی باغ کتاب تهران در شب‌های ماه مبارک رمضان در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

ضیافت رمضان در باغ کتاب/ برگزاری اولین جشنواره بازی‌های رومیزی

این مسابقات در چهار سطح مبتدی، آماتور، حرفه‌ای و کارآگاهی برای تمام گروه‌های سنی برگزار خواهد شد. در این جشنواره هر فرد با گذر از هر چهار مرحله و کسب امتیاز کامل تا سقف سه مرتبه، از طرف باغ کتاب جایزه دریافت خواهد کرد.

اولین جشنواره بازی‌های رومیزی باغ کتاب تهران در روزهای ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در بلوک C این مجموعه، روبه‌روی سالن شماره ۱ پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.