کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه از بعدازظهر امروز با خروج سامانه بارشی، جوی نسبتا پایدار در سطح استان برقرار خواهد بود، گفت:، اما از روز دوشنبه هفته آتی مجددا استان تحت تاثیر سامانه بارشی دیگری قرار خواهد گرفت.

تداوم افزایش دمای مشهد تا دوشنبه آینده/سامانه بارشی جدید هفته جاری وارد خراسان‌رضوی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمد قانئی نژاد در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ١۵ تصادف جرحی با ٢٧ نفر مصدوم داشتیم که ٩ تصادف نیز خسارتی بوده است، خوشبختانه طی این مدت هیچگونه تصادف فوتی در محورهای خراسان رضوی نداشتیم.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی در ادامه افزود: از نخستین روز اجرای طرح نوروزی یعنی ٢۵ اسفند ماه ١۴٠١ تاکنون ٢٧٠ تصادف در محورهای خراسان رضوی رخ داده که متاسفانه ١۶ تصادف منجر به فوت داشتیم و ١٨ نفر بر اثر تصادفات در محورهای خراسان رضوی جان خود را از دست داده اند.

۲۷۰ محروح و ۱۸ فوتی طی ۹ روز اخیر

وی گفت: طی این مدت ١۴٧ فقره تصادف منجر به جرح داشتیم که ٢٧٠ نفر نیز مجروح شدند و ١٠٣ فقره تصادف خسارتی به ثبت رسیده است که در مقایسه با سال گذشته در تصادفات جرحی ۴٠ درصد کاهش و در تصادفات خسارتی نیز ۴٨ درصد کاهش داشتیم.

سرهنگ قانئی نژاد با بیان اینکه بیشترین تصادفات در محور غرب خراشان رضوی رخ داده است گفت: ٣١ درصد تصادفات در محور غرب و در جاده نیشابور - سبزوار رخ داده است، ٢٨ درصد در محور غرب خراسان رضوی جاده گناباد - بجستان، ١٧ درصد در محور شرق که بیشترین تصادفات ها در حوزه تایباد بوده و ١۵ درصد تصادفات نیز در محورهای اطراف مشهدمقدس به ثبت رسیده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشترین علت تصادفات، عدم توجه به جلو است، افزود: با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان هستیم و از ٢ روز گذشته حجم ترافیک و تردد در محورهای خراسان رضوی کاهش پیدا کرده است، هیچ محدودیتی نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام محورهای خراسان رضوی هم اکنون ابری و سطح جاده ها خشک است.

خبرنگار: امیرحسین قربانپور

منبع: شهرآرا

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.