مستند «چشمانی که دید» پرتره ای از پروفسور محمود حسابی، پدر علم فیزیک ایران امروز ساعت ۱۵ از شبکه مستند پخش می‌شود.

مستندی از زندگی پروفسور حسابی از تلویزیون پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «چشمانی که دید» به تهیه کنندگی و کارگردانی میلاد محمدی تولید شبکه مستند سیماست و در ۶۰ دقیقه به زندگی خانوادگی و علمی پروفسور دکتر محمود حسابی، پدر علم فیزیک ایران از زبان فرزند و شاگردانش پرداخته است.

این مستند با تکیه بر منابع پژوهشی معتبر و در گفت و گو با آشنایان، نزدیکان، خانواده و بنیاد حسابی می کوشد تصویری واقعی از پروفسور حسابی و جایگاه علمی او به نمایش بگذارد.

از دیگر عوامل این مستند می توان به مشاور کارگردان و تدوین: محمدجواد رجب بیگی، تصویربردار: حسن سیدی پریشان و فرزاد جعفری، نقاشی متحرک: رودابه کاشانی، مدیر تولید: مجتبی قربانی، صدابردار: جلال بهمنی، پژوهش: علی سیف اللهی، گویندگان: آلبرت کچوئی و مازیار ملکی و مجری طرح: زمزم شیخ اشاره کرد.

شبکه مستند از روز اول فروردین ماه ۱۴۰۲ هر روز ساعت ۱۵ گلچینی از بهترین مستندهای ایرانی با موضوعات مختلف روی آنتن می برد. از جمله فیلم‌های مستندی که در این باکس به نمایش درمی‌آید می‌توان به فیلم‌های «جواهر»، «خارجی»، «قصه‌ خورشید خانم»، «تیم دکتر مستوفی»، «خودکار» و «زمانی برای طنازی» اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.