سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مسابقات ورزشی «قهرمان محله» به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و شناسایی استعدادهای ورزشی محلات خبر داد.

مسابقات "قهرمان محله" در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین جلیلی با بیان اینکه این مسابقات به همت اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در ماه رمضان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات به صورت انفرادی و تیمی در هشت رشته ورزشی شامل مینی فوتبال، تنیس، شطرنج، داژبال، روپایی، هد زنی، طناب زنی و هولا هوپ برگزار می‌شود.

جلیلی عنوان کرد: این مسابقات از چهاردهم فروردین در سطح محلات شهر آغاز می‌شود.

وی گفت: با برگزاری این طرح، استعدادهای ورزشی محله ها نیز شناسایی می شوند و زمینه معرفی افرد مستعد برای قهرمان پروری به خوبی فراهم است.

جلیلی تأکید کرد: باید با توجه جدی به ورزش محلات، تلاش کنیم با بردن تحرک و نشاط به درون خانواده‌ها، جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم و در عین حال از دل آن به ورزش قهرمانی هم برسیم، چرا که ورزش محلات بستری مناسب در رسیدن به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

این مقام مسئول گفت: هدف ما، محلات کم برخوردار و محروم شهر است که با توجه به محرومیت هایی که در این مناطق وجود دارد این جشنواره بهانه‌ای می شود تا اعضای خانواده در محیطی امن و با تفریحات سالم، دور هم جمع شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.