رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از جان باختن سه نفر و زخمی شدن چهار نفر در پی انفجار سیلندر پیک نیک در محله طلابند بندرعباس خبرداد.

انفجار پیک نیک جان ۳ نفر را در بندرعباس گرفت/ ۴ نفر زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین،  محمدامین لیاقت رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ظهر امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: بامداد دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۱:۰۲ مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر انفجار در ساختمان مسکونی واقع در محله طلابند را دریافت میکند.

وی با بیان اینکه حادثه در بلوار سوم خرداد خیابان جدید رخ داده است افزود : به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم های عملیاتی از ایستگاه‌ های شماره ۱، ٣، ۴ و ۶ به محل اعزام می شوند.

لیاقت در ادامه گفت: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته این ساختمان به طور کامل تخریب شده بود که با تلاش آتش نشانان و تیم های امداد و نجات هلال احمر حاضر در محل، آوار برداری صورت گرفت که این عملیات حدود ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید، قدرت تخریب این انفجار به حدی بوده که به خانه های همجوار نیز خسارت وارد کرده است. 

این مقام مسئول ابراز داشت متاسفانه حادثه ۳ فوتی و ۴ مجروح بر جای گذاشت و علت انفجار را نشت گاز از سیلندر پیک نیک اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.