فرماندار کلات گفت: در پی بارش‌های بهاری عصر امروز راه ارتباطی ۱۲ روستا مسدود و تاسیسات خدماتی برخی روستاها دچار آسیب شد.

سیلاب راه ارتباطی ۱۲ روستا در کلات را مسدود کرد
به گزارش قدس خراسان، علی صلاحی اظهار کرد: سیلاب راه روستاهای گرو، کالو، کرنابه، چرم، سینی، سینه کهنه، بابارمضان، رباط، سلطان آباد، حمام قلعه، قره سو و سرجنگل را مسدود کرد.

فرماندار کلات گفت: برق روستای بابارمضان نیز قطع شد که دوباره وصل شده و آب روستای چرم نیز دچار کدر شدگی و کاهش کیفیت شده که مشکل آن در حال رفع شدن است.

وی از آسیب دیدن یک دستگاه تراکتور در سیلاب امروز خبر داد و افزود: بارش‌ها انسدادی نیز در محدوده روستای پلگرد در جاده کلات به درگز ایجاد کرده بود که اکنون بازگشایی شده است.

صلاحی همچنین به طغیان رودخانه شهر کلات اشاره و بیان کرد: در اثر بارش‌ها تعدادی از معابر شهر کلات دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که اکنون عوامل شهرداری به پاکسازی معابر اقدام کرده اند.

نجات ۲ سرنشین خودروی گرفتار در سیلاب درگز

در ادامه، صولت دولتیان، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار درگز اظهار کرد: سیلاب در روستای تیرگان و مسیر جاده درگز-کلات مشکلاتی برای تردد خودروها ایجاد کرد اما اکنون همه مسیرهای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان باز است.

صولت دولتیان افزود: در جریان سیلاب در روستای شورکال در بخش مرکزی نیز یک دستگاه وانت با ۲ سرنشین غیربومی در جریان سیل قرار گرفت، خوشبختانه ۲ سرنشین نجات یافتند اما خودرو در جریان سیلاب قرار گرفته و آب این خودرو را با خود برده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.