دارنده مدال آسیایی دو و میدانی نوجوانان گفت: دوست دارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانم برای استان خراسان رضوی و کشورم در رشته دوی با مانع کسب مدال کنم تا اینکه در تیم استان دیگری مشغول به فعالیت ورزشی باشم.

دوست دارم برای کشورم کسب مدال کنم

به گزارش قدس خراسان، ستایش امینی اظهار کرد: هم اکنون در تیم پلیمر خلیج فارس مشغول به تمرین و مسابقه هستم و امیدوارم تیم مناسبی در خراسان رضوی برای شرکت در مسابقات شکل بگیرد تا بتوانم در آنجا به ادامه فعالیت بپردازم، زیرا این استان دارای پیشکسوتان و ظرفیت های بالایی در ورزش دو و میدانی است.

او افزود: تاکنون حمایت خاصی از ورزشکاران رشته دوی با مانع صورت نگرفته است و این در حالی است که مسوولان در صحبت های خود، قول‌هایی برای کاهش مشکلات و در اختیار قرار گرفتن پیست داده اند. از سوی دیگر در هیچ کدام از پیست های شهر مشهد، مانع "چاله آب" تخصصی وجود ندارد و در صورت فراهم شدن می تواند منجر به آمادگی بیشتر ورزشکاران این رشته برای حضور در مسابقات ورزشی شود.

وی با اشاره به سوابق و پیشینه ورزشی خود ادامه داد: پس از حضور در مدارس استعداد یابی، از سال ۱۳۹۷ در رشته دو و میدانی به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کردم و تاکنون بیش از ۳۰ مدال کشوری را بر گردن آویختم.

رکورد دار ۲۰۰۰ متر با مانع روی پیست گفت: خوشبختانه در مهرماه سال گذشته توانستم مدال آسیایی نوجوانان در کشور کویت را به دست آوردم و روی سکوی سوم قرار بگیرم.

او افزود: با حمایت خانواده و تلاش‌های مربی ام توانستم رکورد این رشته ورزشی را بهبود ببخشم و امیدوارم در آینده هم بتوانم برای کشورم، کسب مدال داشته باشم.

این ورزشکار خوش آتیه خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه قطعا رشته دو و میدانی را ادامه خواهم داد، بیان کرد: مسابقات آسیایی جوانان در خردادماه امسال برگزار می‌شود و امید بسیاری دارم که بتوانم در این دوره رکورد جدید داشته باشم.

امینی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان و جوانان، در ماده‌های استقامت در سطر اول هستم و رقیب خاصی ندارم اما در رده جوانان و بزرگسالان رقیب های خوبی در کشور حائز رکورد وجود دارند.

او با اشاره به علاقه درسی خود نیز افزود: تاکنون و با لطف خدا مسیر درسی خودم را خوب ادامه دادم و دوست دارم در آینده بتوانم رشته تربیت بدنی و یا روانشانسی ورزشی را در دانشگاه فردوسی مشهد ادامه دهم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.