مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در قالب پویش ملی «هلال رحمت» ۱۴۵۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی به ارزش بین از ۱۲ میلیارد ۶۷۵ میلیون ریال برای خانواده‌های کم‌برخوردار این استان توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۴۰۰ بسته معیشتی در طرح هلال رحمت

به گزارش قدس آنلاین، سیدقاسم موسوی با بیان اینکه توزیع ۱۴۵۰ سبد معیشتی و غیرمعیشتی در میان نیازمندان به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، طی ۱۹ روز گذشته و در قالب پویش ملی هلال رحمت آغاز شده است، اظهار کرد: این روند تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در کنار توزیع ۱۲۵۰ سبد معیشتی پویش هلال  ۲۰۰ بسته غیر معیشتی نیز توزیع شد، اضافه کرد: این بسته‌ها به خانواده‌های کم برخوردار استان زنجان اهدا شد تا در این ایام مرحمی بر بخشی از مشکلاتشان باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه توزیع سبدهای معیشتی توسط معاونت داوطلبان انجام می‌شود، اضافه کرد: در این امر خیر ۱۵ نفر از خیرین و نیکوکاران استان و ۹۷ داوطلب هلال‌احمر استان مشارکت کرده‌اند.

موسوی خاطرنشان کرد: ۸۰۰ بسته از سبدهای معیشتی در محلات هدف طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار استان زنجان و ۴۵۰ بسته نیز در سایر مناطق محروم این استان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.