مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال گذشته بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در راستای راه‌اندازی واحدهای صنعتی در استان انجام شده است.

انجام ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی زنجان

به گزارش قدس آنلاین، ، مجید گلشنی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش صنعت استان در سال گذشته اظهار کرد: ۱۳۹ واحد صنعتی در سطح استان راه‌اندازی شده که سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این واحدها بالغ بر ۶۰ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال ۳ هزار و ۸۶۳ نفر در بخش صنعتی استان فراهم شد.

وی با اشاره به وضعیت موجود صدور پروانه‌های بهره‌برداری در استان یادآور شد: تاکنون هزار و ۲۳۸ پروانه بهره‌برداری صنعتی در سطح استان صادر شده که زمینه اشتغال ۴۸ هزار و ۵۱۰ نفر راه فراهم کرده است.

گلشنی در مورد جوازهای تاسیس صادره گفت: در سال ۱۴۰۱، یک هزار و ۱۲۹ جواز تاسیس صادر شده که سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۳۳۹ هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۳۰ هزار و ۸۴۷ نفر فراهم شود.

وی ادامه داد: تاکنون در سطح استان ۳هزار و ۱۰۰ مورد جواز تاسیس در استان صادر شده که هزار و ۷۶۳ مورد آن در شهرستان زنجان است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.