۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 861192

ظاهرا اسپالتی به درگیر شدن با اسطوره ها علاقه دارد!

درگیری اسطوره با سرمربی صدرنشین در رختکن

به گزارش قدس آنلاین، دیدار ناپولی و میلان در هفته ۲۸ سری آ ۲۰۲۲/۲۳ با برتری ۴-۰ روسونری خاتمه یافت. لوچانو اسپالتی بین دو نیمه در تونل منتهی به رختکن با پائولو مالدینی درگیری لفظی پیدا کرد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ اسپالتی در مورد کارت زرد لوبوتکا مشغول اعتراض به داور بود و مالدینی هنگام رد شدن با حرکات دست خود به اعتراض اسپالتی واکنش نشان داد. سرمربی ناپلی ها از این حرکت اسطوره میلان ناراحت شد و میان آنها درگیری لفظی ایجاد شد. رافائل لیائو و سایر افراد حاضر در صحنه، اسپالتی و مالدینی را دعوت به آرامش کردند. اسپالتی پس از بازی در این مورد گفت:

 موضوع خاصی نبود، من درحال صحبت با داور بودم که مالدینی دستش را تکان داد، چیزی زیر لب گفت و رد شد. احساس کردم بی احترامی کرد چون رفتار او به شکلی بود که انگار من همیشه مشغول اعتراض به داوران هستم. اگر هم بحث اعتراض باشد، نیمکت ما در طول بازی هیچ اعتراضی به داور نداشت درحالیکه داور به پیولی به خاطر اعتراض تذکر داد. به هرحال او پائولو مالدینی است، من هرگز در سطح او نبودم اما به هرحال من هم یک بازیکن حرفه ای بوده ام.

برخلاف توضیحات اسپالتی، کوریره دلو اسپورت دلیل ورود مالدینی به صحنه را ماجرای دیگری عنوان کرد. ظاهرا اسپالتی درحال تذکر به لیائو بوده که مالدینی وارد عمل شده است. اسپالتی از رفتار لیائو بعد از گل اولش به میلان ناراحت شده و خوشحالی بعد از گل او را بی احترامی به ناپلی ها برداشت کرده است.

 درگیری اسطوره با سرمربی صدرنشین در رختکن

 درگیری اسطوره با سرمربی صدرنشین در رختکن

 درگیری اسطوره با سرمربی صدرنشین در رختکن

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.