در قرارداد یکی از بازیکنان استقلال رضایت مدیرعامل از عملکرد آن بازیکن پاداش ویژه چند میلیاردی گنجانده شده است.

شاهکار مدیران استقلال در قرارداد یک بازیکن سرشناس!

به گزارش قدس آنلاین، قراردادهایی که برخی مدیران عامل باشگاه ها با بازیکنان در فصل بیست و دوم لیگ برتر بسته اند، رقم های میلیاردی را شامل می شود که در کنار این رقم ها برخی «آپشن»ها هم در نظر گرفته شده است.

یکی از باشگاه هایی که قراردادهای میلیاردی و سنگین با برخی بازیکنانش بسته و آپشن های متفاوتی را هم به آنها هدیه داده، استقلال است که این روزها با مشکلات مالی شدیدی مواجه شده و همین امر حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را به همراه داشت.

به گفته علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، در قرارداد یکی از بازیکنان فعلی این تیم که توسط مدیریت قبلی بسته شده، آپشن رضایت مدیرعامل از بازیکن قرار دارد که رقم آن هم ۲ میلیارد تومان است!

فتح الله زاده البته در کنار مطرح کردن این موضوع عنوان کرد که روزبه چشمی برای دریافت مطالبات عقب افتاده اش به وی مراجعه و تاکید کرده اگر پولش را ندهد برای استقلال بازی نخواهد کرد.

این اظهار نظر که در برنامه دوشنبه شب شبکه سه تلویزیون صورت گرفت با واکنش تند روزبه چشمی مواجه شد و وی که از کوره در رفته بود روی خط آمد و تاکید کرد که به هیچ عنوان چنین جمله ای را به کار نبرده است که فتح الله زاده هم حرفش را برگرداند و گفت که منظورش کلی بوده و همه بازیکنان را گفته است نه فقط روزبه چشمی را.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.