رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ویژه‌برنامه قرآنی «نوای ملکوت»، با حضور قاری ممتاز از کشور مصر و جمعی از قاریان بین‌المللی کشور، در مساجد محوری و بوستان‌های شاخص شهر برگزار می‌شود.

ویژه برنامه قرآنی «نوای ملکوت» در مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام حسن منصوریان با بیان اینکه شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره با شعار «مشهدالرضا (ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت» فعالیت خود را آغاز کرده، اظهارکرد: یکی از رویکردهای مدنظر ما، رویکردهای فرهنگی، مذهبی، قرآنی و اجتماعی در شهر امام رضا (ع) است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و سال نو، گفت: همین تقارن موجب شد تا سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس برنامه‌های متنوعی را در تمام سطح شهر پیش‌بینی و اجرایی کند که یکی از آن‌ها «نوای ملکوت» است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه تعریف شده، «نوای ملکوت» بوده که با توجه به رویکرد قرآنی کمیسیون، در برنامه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: حدود ۷ سال بوده که در کشور از حضور قاریان مصری بی‌بهره بودیم و این ویژه‌برنامه، فرصتی برای قاری ممتاز کشور مصر، استاد احمد شهات احمد شد؛ این اتفاق هماهنگی تشکل‌های مردمی و حمایت شورای شهر و سازمان فرهنگی و اجتماعی، در دهه دوم ماه مبارک رمضان، در مساجد محوری سطح شهر و برخی بوستان‌های شاخص انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر اینکه مشهد مقدس، پایتخت قرا کشور بوده و به منظور ارتقاء سطح علمی و آموزش فنون تلاوت به قاریان مشهدی، باید شاهد افزایش تعاملات با قاریان کشور مصر باشیم، گفت: این رویداد قرآنی از امروز تا ۲۳ فروردین‌ماه، ادامه خواهد داشت و امیدواریم قرآن‌دوستان از این برنامه استفاده کنند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.