۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 861696

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید راهکار رازداری را برای شکست ژاوی در ال کلاسیکو انتخاب کرده است.

آنچلوتی ترکیبش را لو نداد
به گزارش قدس آنلاین، با باخت رئال مادرید در ال کلاسیکوی برگشت در لالیگا، کار لیگ تقریبا به پایان رسیده و بارسلونا قهرمان احتمالی این فصل اسپانیاست، اما در کوپا دل ری هنوز کار تمام نشده و رئال مادرید امیدوار به صعود به فینال رقابتهاست با این که در دیدار رفت نتیجه خوبی نگرفته است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید امروز چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی تصمیم گرفت یکی از عادت های خود را قبل از رویارویی با بارسلونا تغییر دهد.

آنچلوتی همیشه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از ال کلاسیکو سرنخ هایی از ترکیب اصلی می داد و همچنین بازیکنان درگیر در مسابقات را زودتر مطلع می کرد.

شبکه اسپانیایی "دفنسا سنترال" از ترک عادت کارلتو خبر داد آنچلوتی در آخرین جلسه تمرینی قبل از ال کلاسیکو به پسرش دیوید گفت که فردا هیچ نشانه ای در مورد ترکیب اصلی رئال مادرید نخواهد داد.

این شبکه اشاره کرد که آنچلوتی تصمیم گرفت عادت خود را برای حفظ رازداری تغییر دهد و باعث سردرگمی کسانی شود که سعی می کنند ترکیب اصلی را حدس بزنند، به خصوص ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، که به نظر می رسد سبک مربی ایتالیایی را به خوبی درک کرده و به موفقیت رسیده و 3 پیروزی متوالی در ال کلاسیکو به دست آورده است.

 آنچلوتی دقیقاً تصمیم می‌گیرد چه کسی در بازی امروز شرکت کند اما او به بازیکنان هم نگفت که از فشار روانی خودداری کند تا بازیکنان آرامش داشته باشند.

بارسلونا در بازی رفت با نتیجه (1-0) رقیب همیشگی خود، رئال مادرید را در برنابئو شکست داده و از بخت بیشتری برای فینالیست شدن برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.