مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به جمع‌آوری ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از ابتدای ماه رمضان تاکنون برای اطعام ایتام این استان گفت: ۱۱۷ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

جمع‌آوری ۱۸ میلیارد تومان برای اطعام ایتام لرستان/ ۱۱۷ هزار پرس غذای گرم توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، جلال شیخ‌پور  اظهار داشت: ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از ابتدای ماه رمضان تاکنون برای اطعام نیازمندان لرستان جمع‌آوری‌ شده‌است.

وی با اشاره به توزیع ۱۱۷ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی افزود: همچنین ۴۲ هزار افطاری ساده از ابتدای رمضان تاکنون بین مددجویان کمیته امداد لرستان توزیع ‌شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان عنوان کرد: طرح اطعام نیازمندان به‌صورت مشترک با ائمه ‌جمعه لرستان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۲۰۰ طرح محسنین و اکرام برای کمک به نیازمندان این استان اجرا می‌شود، بیان کرد: حدود ۳۶ هزار حامی برای اجرای این طرح اعلام همکاری کرده‌اند.

شیخ‌پور با اشاره به مشارکت ۳۷۰ حامی جدید برای کمک به ایتام لرستان گفت: میانگین درآمد هر یتیم در ماه ۷۲۰ هزار تومان است و این مقدار باید به یک‌میلیون تومان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اعلام درخواست از مردم این استان برای پیوستن به طرح اکرام ایتام ابراز کرد: دو اکیپ را به تهران و مشهد برای حامی‌یابی ایتام در ماه رمضان اعزام کرده‌ایم.

شیخ‌پور اظهار داشت: بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان کمک سال گذشته در بخش صدقات، زکوات، فطریه و اکرام جمع‌آوری‌شده که ۱۰ میلیارد تومان از این مبلغ صدقه نقدی بوده‌است.

وی با اشاره به کمک کشاورزان لرستان برای توزیع محصولاتی مانند انار و انجیر بین نیازمندان افزود: مبلغ حاصل از فروش بخشی از این محصولات نیز بین ایتام این استان توزیع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.