معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تداوم برگزاری جشن رمضان و جشن‌های بهار ایران خبر داد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جشنواره رایگان ورزشی در پایتخت ادامه خواهد داشت.

برگزاری جشنواره‌های رایگان ورزشی تا پایان ماه رمضان در پایتخت

 محمد امین توکلی زاده گفت: جشن رمضان در قالب ویژه برنامه دهکده‌های «بهار ایران» در بوستان های شهر تهران با حضور و استقبال شهروندان در حال برگزاری است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در بوستان ملت، میدان آزادی، بوستان پلیس، آزادگان، ملت، نهج البلاغه، دریاچه خلیج فارس و برج میلاد تصریح کرد: ۲۰ برنامه ورزشی و تفریحی رایگان در دهکده های ورزشی برگزار و با استقبال خوبی از سوی شهروندان و گردشگران مواجه شد که این برنامه ها در ماه مبارک رمضان‌ همچنان ادامه دارد.

توکلی زاده با اشاره به ادامه برگزاری جشنواره آرمان با محوریت مسابقات قرآن، افزود: این مسابقات با محوریت مسابقه مداحی و برنامه معلی برگزار شد و تا دهه کرامت ادامه خواهد یافت.

معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اجرای ۶۰۰ برنامه قرآنی و برپایی ۳۵۰ غرفه فرهنگی در تهران، نیز گفت: دهکده بهار ایران یک میلیون نفر را در ایام تعطیلات تحت پوشش برنامه های خود قرار داد.

توکلی زاده با بیان اینکه برنامه های ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت، یادآور شد: نزدیک به هزار نفر مربی قرآن در سامانه ما ثبت نام کرده اند و درصددیم از جلسات خانگی قرآنی حمایت کنیم.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از نمایشگاه قرآن، افزود: اقامه نماز جماعت در بوستان ها به ویژه اقامه نماز در روز طبیعت در ۸۰ بوستان برنامه ریزی شده است. همچنین ۲۲ مفسر قرآنی در مناطق ۲۲ گانه و ۴۴ مسجد حضور دارند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین گفت: ۳۵ هزار نفر در ۱۲۳ ناحیه در مراسم افطاری ساده تحت پوشش قرار گرفته اند و همچنین تا پایان‌ماه رمضان این برنامه ها تداوم دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.