ورزش سه نوشت: دیاریو اسپورت امروز خبر از جدی‌تر شدن گفت‌وگوهای بارسلونا با لیونل مسی داد و جزئیاتی از قرارداد پیشنهادی باشگاه کاتالان را نیز منتشر کرد.

جزئیات پیشنهاد بارسا به مسی/دستمزد پایین لئو نسبت به پیشنهاد الهلال

به گزارش قدس آنلاین، لیونل مسی تا تابستان پیش رو با پاری سن ژرمن قرارداد دارد ولی تمدید نشدن قرارداد او با این باشگاه باعث شده شایعات زیادی درباره آینده او مطرح بشود. در فرانسه ادعا کرده‌اند باشگاه پی اس جی نیز دیگر تمایلی برای حفظ مسی ندارد و بعید است با خواسته‌های مالی مسی موافقت شود. مسی نیز هنوز مشخص نیست در صورت جدایی از پی اس جی راهی چه تیمی می‌شود؛ هرچند زمزمه‌های جدی بازگشت او به بارسلونا شنیده می‌شود.

طبق ادعای امروز نشریه اسپورت، تماس‌های مدیران بارسا با مسی در روزهای اخیر بیشتر شده و باشگاه کاتالان در تلاش است تا بتواند با فوق ستاره آرژانتینی به توافق اولیه برسد. پس از آن، باشگاه مذاکره‌ای جدی با لالیگا خواهد داشت. بارسلونا باید 200 میلیون یورو از بودجه دستمزدهای خود برای فصل بعد را کاهش دهد و حتی در این صورت، باز هم به چراغ سبز لالیگا برای ثبت قرارداد مسی نیاز خواهد داشت.

1839945

مسی که در آخرین فصل حضورش در بارسا بیش از 50 میلیون یورو در سال دستمزد دریافت می‌کرد، دیگر نمی‌تواند با چنین دستمزدی برای بارسا بازی کند. باشگاه به او حداکثر هشت میلیون یورو خالص در سال پیشنهاد خواهد داد و جالب اینکه مدت زمان قرارداد نیز تنها یک ساله خواهد بود. بارسلونا همچنین باید منتظر حکم نهایی یوفا در پرونده نگریرا نیز باشد. در صورت محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان، جذب مسی دشوارتر خواهد شد.

258 258

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.