زمزمه های جدی مبنی بر تغییر و تحولات در راس دستگاه ورزش به گوش می رسد و ممکن است همزمان با کنار رفتن علی فتح الله زاده و اعضای هیئت مدیره استقلال شاهد خداحافظی حمید سجادی با سئول شمالی و ساختمان سفید رنگ وزارت ورزش و جوانان باشیم.

رقابت شانه به شانه هاشمی و آخوندی برای رسیدن به سئول

سینا حسینی : پس از انتقادهای تند و تیز رئیس سازمان خصوصی سازی از عملکرد مدیریت دستگاه ورزش بابت انتخاب افرادی نظیر مصطفی آجورلو و علی فتح الله زاده برای حضور در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال حالا زمزمه های جدی مبنی بر تغییر و تحولات در راس دستگاه ورزش به گوش می رسد و ممکن است همزمان با کنار رفتن علی فتح الله زاده و اعضای هیئت مدیره استقلال شاهد خداحافظی حمید سجادی با سئول شمالی و ساختمان سفید رنگ وزارت ورزش و جوانان باشیم.

البته کنار رفتن قریب الوقوع حمید سجادی تنها به موضوع باشگاه استقلال و حواشی مدیریتی این باشگاه معطوف نمی‌شود، بلکه پس از سانجه سقوط هلی کوپتر وزیر ورزش و جوانان در سفر کرمان وی هنوز به بهبودی کامل دست پیدا نکرده به همین دلیل پزشکان معالج سجادی در این مدت بارها به وی تاکید کردند باید استراحت بیشتری داشته باشد تا عوارض داروهای مصرفی به کلی از بین برود اما سجادی بدون توجه به این مساله سرکارش حضور پیدا کرد که این موضوع سلامت وی را با خطر مواجه کرده است به همین دلیل بعید نیست وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم پس از استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش او دومین وزیر دولت رئیس باشد که با استعفا از ادامه حضور در این سمت کناره گیری خواهد کرد.

منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان با تائید تلویحی گمانه زنی ها مدعی شدند که ممکن است تا اوسط اردیبهشت ماه  این اتفاق رخ دهد تا اهالی ورزش شاهد حضور چهره ای جدید در قامت وزیر ورزش و جوانان در سئول شمالی باشند. اما پرسش کلیدی اینجاست که گزینه بعدی برای تصدی گری وزارت ورزش و جوانان چه کسی خواهد بود؟

در گمانه زنی های صورت گرفته از محمد آخوندی عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس و کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک به عنوان جدی ترین گزینه های تصدی گری وزارت ورزش خبر می دهند، گویا هر دو نفر برنامه های پیشنهادی خود را برای مدیریت دستگاه ورزش به رئیس دولت ارائه کردند اما هنوز مشخص نیست گزینه ابراهیم رئیس کدامیک از این نفرات باشد.

البته برخی خبرهای دیگر نیز حکایت از این داشت که افرادی نظیر محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان در دولت محمد احمدی نژاد و بهنام سراجی مدیرعامل سابق سایپا و عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز شانس حضور در این جایگاه را دارند اما با جدی شدن رقابت کیومرث هاشمی و محمد آخوندی  شانس این دو گزینه نسبت به قبل کمرنگ تر از همیشه شد.

با این شرایط باید دید آیا حمید سجادی در آستانه بیستمین ماه حضورش در وزارت ورزش و جوانان قادر است به فعالیت خود در این مجموعه ادامه دهد یا اینکه به واسطه ضعف جسمانی و عوارض ناشی از سقوط هلی کوپتر از ادامه کار انصراف خواهد داد تا فرد دیگری جای او را روی کرسی نخست وزارت ورزش و جوانان بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.