مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۶۲۲ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین با این نهاد همکاری می‌کنند.

۲۲۰ پایگاه طرح اکرام ایتام در زنجان دایر شد

به گزارش قدس آنلاین، روح‌الله صالحی گفت: یکی از طرح‌هایی که در کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان به صورت جدی اجرا و دنبال می‌شود، طرح اکرام ایتام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۴۷۶ فرزند معنوی یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: با همکاری مناسب خیران استان زنجان رتبه دوم میانگین سرانه دریافتی ایتام از محل کمک خیرین و حامیان را دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

صالحی همچنین به اجرای پویش به عشق علی (ع) در قالب برنامه‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: بر همین اساس از آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام که از روز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می‌شود و پایگاه‌های ثبت‌نام از خیران برای مشارکت در این طرح در سطح استان دایر می‌شود.

وی اضافه کرد: در قالب پویش معنوی و خیرخواهانه به عشق علی (ع) بیش از ۲۲۰ پایگاه ثبت‌نام از خیران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین از ۱۵ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر در سطح استان زنجان در قالب مراکز نیکوکاری و مساجد دایر می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.