کارگردان مستند «به رنگ محبت» که برشی از نادیده‌هایی از زندگی شیخ حسین انصاریان است می‌گوید: پرداختن به زندگی علما ادای دینی بر گردن اهالی سینما و تلویزیون است که لازم است جدی‌تر به این مقوله پرداخته شود.

پرداختن به زندگی علما در سینما و تلویزیون جدی گرفته شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، امید ملکوتی در آستانه پخش مستند به رنگ محبت که به مدت سه شب از شبکه یک سیما و به دنبال آن از شبکه قرآن پخش می‌شود اظهار داشت: شیخ حسین انصاریان از جمله علمای بزرگی است که حق بزرگی بر گردن یکایک افراد جامعه دارد و لازم بود با پرداختن به زندگی این عالم هر چند که برش‌هایی از زندگی پربرکت او است این دین را نسبت به این عالم و روحانی بزرگ بپردازم.

وی افزود: شیح حسین انصاریان در طول عمر پربرکت و تاثیرگذار خود منشاء اثرات و خیرات بسیار زیادی بود که در این مستند تنها توانسته‌ایم به بخش‌های از آن بپردازیم.

ملکوتی تاکید کرد: مستند به رنگ محبت از فردا و در شب‌های احیا از شبکه یک سیما و پس از آن از شبکه قرآن پخش می‌شود.

مستند به رنگ محبت که مروری کامل و جامع بر زندگی تاثیرگذار حجت‌الاسلام استاد حسین انصاریان دارد در سه قسمت ۶۰دقیقه‌ای تولید و آماده پخش شده است.

به گفته ملکوتی، به رنگ محبت شامل بخش‌هایی از کودکی و نوجوانی حجت‌الاسلام انصاریان است که بازسازی شده و نمایش زوایای مختلف زندگی استاد در بخش‌های خانوادگی، انقلابی، دفاع مقدس، علمی، تبلیغی (ایران و کشورهای مختلف)، اخلاقی و عرفانی از مهمترین ویژگی‌های این مستند به شمار می‌رود.

در این مستند برای نخستین بار بخش‌های نادیده از زندگی استاد به تصویر کشیده شده و خاطرات و صحبت‌های ناشنیده از زبان وی و نزدیکانش از دیگر جذابیت‌های به رنگ محبت است.

مستند به رنگ محبت کاری است از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی امید ملکوتی و سعید خان‌بخش که آهنگ تیتراژ آن توسط محسن ابراهیم خوانده شده است.

ملکوتی با اشاره به جمع‌آوری مستندات لازم از زندگی شیخ حسین انصاریان برای ساخت این مستند گفته که آنچه در این مستند دیده خواهد شد بر مبنای حقایقی است که از زبان این عالم بزرگوار و نزدیکان وی شنیده و به تصویر کشیده شده است.

این مستند در شب‌های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم ماه رمضان حوالی ساعت ۱۹.۴۵ دقیقه از شبکه یک سیما و پس از آن به مدت سه شب از شبکه قرآن در ساعت ۱۵ پخش خواهد شد.

در این مستند، مهوش توتونچی، ماشالله آباریان، امیر خانزاده، داریوش نوبهاری، علی تهرانی، محمد رشیدی‌فر و بازیگران خردسال حسین خسروبیگی و آراد عبدالملکی و با هنرمندی سهیل قاسم‌خانی ایفای نقش می‌کنند.

پرداختن به زندگی علما در سینما و تلویزیون جدی گرفته شود

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.