۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 863081

پس از شکست شب گذشته رئال مادرید مقابل ویارئال جنجالی به وجود آمد که به نظر دامن ستاره رئال را خواهد گرفت.

شکایت از ستاره رئال مادرید به پلیس

پس از شکسترئال مادرید مقابل ویارئال جنجالی به وجود آمد که به نظر دامن ستاره رئال را خواهد گرفت.

شب گذشته پس از مسابقه رئال برابر ویارئال در برنابئو که با غلبه شاگردان ستین بر کهکشانی‌ها همراه بود، فده والورده با الکس بائنا درگیر شد و بنا بر ادعای رسانه‌های مختلف، با مشت به صورت او کوبید.

این حرکت به عنوان تلافی به اظهارات قبلی بائنا در مورد پسر والورده در نظر گرفته شد. با این حال، بائنا، بیان هر گونه جمله توهین‌آمیز به والورده یا صحبت در مورد خانواده او را در یک پست در رسانه‌های اجتماعی رد کرده است.

این اتفاق در گزارش رسمی داور بعد از بازی ذکر نشد، بنابراین والورده جریمه نشد. ویارئال، متعاقبا، گزارشی ارائه نکرد و موضوع را به دست بائنا سپرد که آیا او از هافبک رئال شکایت می‌کند یا خیر.

اما به گفته مارکا، بائنا پس از یک سری گمانه‌زنی‌ها و تئوری‌ها در مورد این حادثه، اکنون از والورده به دلیل حمله شکایت کرده است.

در حالی که هنوز برای استنباط اینکه قرار است برای این پرونده چه اتفاقی بیفتد خیلی زود است، اما شکی نیست که والورده ممکن است در برهه حساس فصل با مشکل مواجه شود.

مارکا گزارش می‌دهد که بائنا از والورده به پلیس شکایت کرده است. بنابراین، پرونده از طریق دادگاه و به صورت کیفری پیگیری خواهد شد و این بدان معناست که این هافبک با هیچ‌گونه محرومیت ورزشی مواجه نخواهد شد.

اما به هر حال این موضوع می‌تواند دردسرهای زیادی را برای رئال مادرید به همراه داشته باشد، زیرا والورده یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در این فصل بوده است.

پ

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.