رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز قدس بلافاصله پس از برنامه‌های شب سوم احیا به اجرا درخواهد آمد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی «روز قدس» در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ عباس عابدینی اظهار کرد: با توجه به هم‌زمانی روز قدس و برنامه‌های سومین شب از شب‌های قدر، محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر برداشته نخواهد شد از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ فروردین، فرایند محدودیت‌های ویژه روز قدس را آغاز خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس ادامه داد: در شب‌های قدر، محدودیت تردد خودرویی از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد هم ادامه می‌یابد و همان‌طور که بیان شد، این محدودیت‌ها استثنا در روز قدس ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان ۱۵ خرداد به سمت میدان بیت المقدس و نهایتاً حرم مطهر رضوی خواهد بود؛ بنابراین تردد خودرویی در ساعات راهپیمایی ممنوع است و خودروهای پارک‌شده در مسیر نیز به پارکینگ مستقر در پایانه امام رضا (ع) انتقال داده خواهند شد. از شهروندان عزیز خواهشمندیم پس از ساعت ۲ بامداد به هیچ عنوان خودروهای خود را در مسیر راهپیمایی پارک نکنند.

عابدینی افزود: در سایر مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی، صرفاً مدیریت ترافیک و روان‌سازی آن را انجام خواهیم داد و محدودیت تردد نخواهیم داشت. با این حال پیشنهاد می‌شود شهروندان عزیز ضمن مدیریت زمان حضور در مراسم معنوی احیای شب ۲۳ رمضان و پس از آن، روز قدس، دچار مشکل ترددی نشوند و در صورت امکان با وسایل حمل‌ونقل عمومی تردد کنند.

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس افزود: رانندگان محترم وسایل نقلیه موتوری در شب‌های پیش رو به تردد عابران پیاده توجه کنند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.