وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای درباره حمله قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به نوار غزه هشدار داد و خواستار اقدام بین‌المللی برای ممانعت از آن شد.

هشدار رام‌الله درباره حمله قریب‌الوقوع تل‌آویو به غزه

به گزارش قدس آنلاین، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای درباره پیآمدهای هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه هشدار داد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه خود با هشدار درباره حمله قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، خواستار اقدام بین‌المللی برای ممانعت از آن شد.

در این بیانیه آمده است: «درباره نتایج و پیآمدهای هر گونه تجاوز نظامی قریب‌الوقوع علیه نوار غزه هشدار می‌دهیم».

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، حمله قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را تلاشی از سوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم برای توقف حملات معارضانش علیه او دانست و افزود: «نتانیاهو بر این باور است که تجاوزات نظامی علیه نوار غزه، تنها راه نجات سیاسی برای اوست چرا که معارضان نیز از در این رویارویی نظامی در کنار او خواهند ایستاد و همین امر انتقاد معارضان از او را تضعیف یا حتی متوقف خواهد کرد».

بنابر گزارش شبکه المیادین، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین جامعه جهانی را مسئول اقدامات نتانیاهو پس از پایان اعیاد یهودی دانست و خواستار اتخاذ مواضع بین‌المللی پیشگیرانه برای ممانعت از ارتکاب هر گونه جنایتی علیه فلسطینیان بی‌گناه به ویژه در نوار غزه و توقف سیاست ترور رهبران فلسطینی شد.

در این بیانیه آمده است: «ملت فلسطین این بار هرگز جانبداری برخی کشورها از موضع رژیم اشغالگر در این تجاوز قریب‌الوقوع را نخواهد پذیرفت».

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.