معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یک پرونده تخلف برای گرانفروشی بلیت هواپیما در سال جاری به ارزش پنج میلیارد ریال در مشهد تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.

پرونده تخلف پنج میلیارد ریالی برای گرانفروشی بلیت هواپیما در مشهد تشکیل شد

به گزارش قدس خراسان، بخشعلی بیاتی اظهار کرد: در پی نظارت گشت‌های مشترک بر چگونگی فعالیت شرکتهای خدمات هواپیمایی و همچنین دریافت شکایتها و گزارشهای مردمی در خصوص فروش بلیت هواپیما به قیمتی بیشتر از نرخ‌های تعیین شده، یک دفتر خدمات مسافرتی متخلف در عرضه بلیت هواپیما در خطوط هوایی پرتردد داخلی در مشهد شناسایی شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با همراهی رییس شعبه تعزیرات حکومتی پس از حضور در این دفتر خدمات مسافرتی که در فضای مجازی و از طریق ایجاد سامانه فروش برخط بلیت هواپیما فعالیت می کرد، فعالیت شرکت مزبور را در بازه زمانی نوروز ۱۴۰۲ بررسی و حسابرسی کردند.

وی گفت: بازرسان در این بررسی، گرانفروشی در عرضه ۹۰۴ فقره بلیت در مسیرهای پرتردد از جمله مشهد به شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و بالعکس را احراز کردند که پرونده با تخلف گرانفروشی به ارزش ۵.۴ میلیارد ریال به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال شد.

بیاتی افزود: دفتر خدمات مسافرتی متخلف، بلیتهای عرضه شده در سامانه برخط را تحت عناوین تور و اتباع ارائه می کرد در صورتی که هیچ گونه خدماتی به خریداران ارائه نمی داد و اقداماتش صوری بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه گرانفروشی بلیت هواپیما را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اعلام کنند تا به شکایتهای آنان در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.