با اعلام کادرهای فنی تیم‌های ملی بانوان و آقایان بدمینتون ایران، ۳۴ بازیکن به بازی‌های انتخابی هانگژو دعوت شدند که ۲ بازیکن خانم و آقا از مشهد در این لیست دیده می‌شوند.

حضور ۲ بازیکن از مشهد در اردوهای تیم ملی بدمینتون

به گزارش قدس خراسان، نخستین اردوی تیم‌های ملی آقایان و بانوان بدمینتون ایران در سال جدید با دعوت از بازیکنان برتر این رشته از سراسر کشور برگزار خواهد شد که نمایندگان مشهد نیز در این اردو حاضر هستند.

بانوان ملی پوش ایران در راه کسب سهمیه بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ در حالی به مصاف هم خواهند رفت که آیدا عنایتی، بازیکن نوجوان مشهدی نیز در میان دعوت شدگان دیده می‌شود. عنایتی سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشته و با قهرمانی در بازی‌های آسیای میانه در تاجیکستان و قهرمانی دونفره در رقابت‌های دوبی، نظرها را به خود جلب کرده است و اینک برای رزرو بلیت چین باید با رقبای بزرگسال ایران به رقابت بپردازد. اردوی تیم ملی بانوان ایران از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

اردوی تیم ملی آقایان نیز در کرمانشاه برگزار خواهد شد و ۱۶ مرد برتر بدمینتون ایران برای پوشیدن پیراهن تیم ملی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. سعید بابیانی، نماینده مشهد در این اردو، پس از گذراندن فصلی موفق در تیم انقلاب قم و بازی در رقابت‌های بین المللی جام فجر تهران، اینک باید با رقبایی سرخت دیدار کند و شانس خود را برای پرواز به هانگژو بیازماید.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.