انتشار خبر علاقه باشگاه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغالی هم بازتاب داشته است.

طارمی - الهلال؛ خبری که رسانه‌های پرتغال را به تکاپو انداخت!

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته بود که خبری از علاقه باشگاه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو در رسانه‌های داخلی منتشر شد. بهبود روابط سیاسی بین ایران و عربستان از یک سو و تلاش باشگاه الهلال برای به خدمت گرفتن یک مهاجم بین المللی و سطح بالا از سوی دیگر باعث شد تا تمایل الهلال به جذب طارمی بیش از یک شایعه به نظر برسد.

به همین منظور رسانه‌های پرتغالی به انعکاس و تحلیل این خبر پرداختند. روزنامه «رکورد» با تیتر «الهلال می‌خواهد طارمی را بگیرد» به این موضوع وارد شد به نقل از رسانه‌های ایران خبر داد که الهلال مبلغ بالایی را به طارمی و پورتو پیشنهاد داده است.

قرارداد طارمی با پورتو در تابستان سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و این مهاجم تاکنون به پیشنهاد باشگاه پرتغالی برای تمدید این قرارداد پاسخ مثبت نداده است. در صورتی که طارمی روی موضع خود برای عدم تمدید قراردادش باقی بماند، پورتو برای درآمدزایی از فروش مهاجم بوشهری تنها همین نقل و انتقالات تابستان را پیش رو دارد.

طارمی - الهلال؛ خبری که رسانه‌های پرتغال را به تکاپو انداخت!

همچنین وب سایت noticiasaominuto از تیتر «بعد از کریستیانو رونالدو و مسی، سعودی‌ها طارمی را می‌خواهند» استفاده کرد و نوشت: « ملی پوش ایرانی در لیست تقویتی های احتمالی الهلال قرار خواهد گرفت. قرارداد مهدی طارمی در ژوئن ۲۰۲۴ با باشگاه پورتو به پایان می‌رسد و با عدم توافق بر سر تمدید، احتمال جدایی از این باشگاه به زودی در حال قوت گرفتن است.»

الهلال در ماه‌های گذشته تلاش فراوانی برای جذب لیونل مسی ستاره آرژانتینی انجام داد اما نتوانست در جذب مهاجم پاریس‌سن‌ژرمن موفق باشد. این باشگاه حالا نگاهی به مهدی طارمی دارد و باتوجه به اینکه در سال‌های اخیر «موسی مارگا» هم تیمی سابق طارمی در پورتو به الهلال رفته است، باید دید در نهایت مهاجم ۳۱ ساله ایران هم به لیگ عربستان می‌رود یا نه.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.