پیشنهادهای وسوسه کننده باشگاه های داخلی از جمله برخی باشگاه های صنعتی به بازیکنان استقلال و آفرهای اغواکننده برخی باشگاه های حوزه خلیج فارس به اعضای کادرفنی و ستاره های آبی پوش می تواند بزرگترین تهدید برای تیم بدون مدیر استقلال باشد.

پیشنهادهای اغواکننده به ستاره‌های آبی زیر سایه خواب خرگوشی مدیران استقلال / امتداد بحران در اردوگاه آبی

سینا حسینی: شرایط بحرانی مدیریت استقلال فارغ از اینکه این تیم را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد، دردسرهای دیگری نیز برای این تیم به همراه داشت که به زودی با نزدیک شدن به پایان رقابت های لیگ برتر و بازی های حذفی این موضوعات برای هواداران استقلال رونمایی خواهد شد.

عدم پرداخت به موقع مطالبات معوقه بازیکنان داخلی و خارجی از سوی تیم مدیریت نارضایتی شدیدی را برای بازیکنان و اعضای کادر فنی به وجود آورده است به شکلی که برخی از این نفرات ترجیح می دهند برای رهایی از شرایط نا به سامان مدیریتی در این باشگاه از هم اکنون به جدایی فکر کنند تا با یک پیشنهاد بهتر و ترجیحا با دریافت دستمزد دلاری از شرایط فعلی رهایی پیدا کنند.

پیشنهادهای وسوسه کننده باشگاه های داخلی از جمله برخی باشگاه های صنعتی به بازیکنان استقلال و آفرهای اغواکننده برخی باشگاه های حوزه خلیج فارس به اعضای کادرفنی و ستاره های آبی پوش می تواند بزرگترین تهدید برای تیم بدون مدیر استقلال باشد.

شاید در ظاهر استقلال دارای یک تیم مدیریتی قانونی باشد اما وقتی به عملکرد این نفرات و نوع رفتار مدیریتی آنها دقت می کنیم متوجه یک حقیقت تلخ می شویم که آینده استقلال برای هیچ یک از اعضای هیئت مدیره اهمیت چندانی ندارد و گرنه در اسرع وقت موضوع پرداخت مطالبات بازیکنان  طرف قرارداد استقلال را در دستور کار خود قرار می دادند تا آنها رغبتی برای ماندن و تمدید قرارداد داشته باشند اما آنها به قدری درگیر بقا در هیئت مدیره شدند که به کلی وظیفه سازمانی خود را فراموش کردند و اصلا به این مساله توجهی ندارند که شیوه غلط مدیریت آنها به خسارت غیر قابل جبرانی را به استقلال و هوادارانش وارد خواهد کرد.

در شرایطی که بسیاری از باشگاه های متمول صنعتی و حتی باشگاه های خصوصی پروسه تمدید قرارداد با بازیکنان خود را کلید زدند مدیران استقلال به دنبال راه حلی هستند که چگونه از معرکه خود ساخته ای که گرفتار آن شدند خارج شوند.

وقتی باشگاه های متمول عربی از هم اکنون به دنبال جذب ریکاردو ساپینتو، محمد محبی، مهدی قایدی ، کوین یامگا هستند یعنی زنگ خطر برای استقلالی ها به صدا در آمده اما انگار همه اهالی فوتبال ایران این آوای ترسناک را متوجه شدند جز اعضای هیئت مدیره استقلال که با هنرنمایی فراوان استقلال را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کردند و حالا زمینه ضرر و زیان های جدید را فراهم می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.