۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 863961

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دیگر جبهه مقاومت محدود به ایران، لبنان و فلسطین نیست بلکه عالمگیر شده است، امروز دیگر جبهه مقاومت کنترل پذیر نیست و اسرائیل نمی دانند که با حزب الله عالم چه کنند.

درماندگی اسرائیل در برابر حزب الله عالم

به گزارش قدس خراسان، ساعتی قبل با حضور مردم روزه‌دار مشهد مراسم روز جهانی قدس با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در میدان ۱۵ خرداد آغاز شد.

مردم مشهد که از ساعت حدودا ۹:۳۰ صبح امروز در میدان ۱۵ خرداد گرد هم آمده‌ بودند و در انتظار بودند تا ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی روز جهانی قدس را به سمت حرم مطهر رضوی آغاز کنند.

سرود امام زمان(عج) به 4 زبان دنیا

پس از آغاز مراسم روز قدس در مشهد، گروه سرود جامعه المصطفی العالمیه به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و هندی سرود امام زمان(عج) را خواندند.

راهپیمایی دقایقی پس از ساعت 10 صبح با شعار مرگ بر اسرائیل از میدان 15 خرداد مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

در ادامه این مراسم پرچم انگلیس و اسرائیل به آتش کشیده شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه مشهد در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس،عنوان کرد: مردم ایران باور دارند که یکی از ذکرهای مقدس که به خدا نزدیکترشان می کند، اعلام تنفر و انزجار از ظالمان و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است و می دانند تا کفر از بین نرود، ایمان به خدا محقق نمی شود.

وی ادامه داد: امت ایران طی ۴۵ سال گذشته به معنای واقعی کلمه ایستادگی کرده و مقاومت خود را در برابر همه تهاجم ها به منصه ظهور رسانیده و همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و تن به سازش نداده است، پیام این ملت در طول این سال‌ها همواره حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده و همیشه فریاد زده که هیچ رژیمی ستمگرتر و پست تر از رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل وجود نداشته است، این شیعه عالم را تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نعمتی است که حقیقت دینداری را به صحنه عملی رساند و تولی و تبری را با هم متجلی کرد و امتی انقلابی، جهادی و ایستاده در مسیر هدایت الهی را تربیت کرد.

حاجی صادقی با تاکید بر جهاد 45 ساله مردم ایران تصریح کرد: مردم ایران در همه عرصه ها جهاد سختی داشته اند و امروز در برابر انواع فشارها و تحریمها همچنان ایستادگی می کنند و هرگز زیر بار ستم نمی روند و با دشمنی با دشمنان خدا، دین اسلام را زنده نگه داشته است.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، "مساله اصلی جهان اسلام، مساله فلسطین است، این موضوع فقط مربوط به غصب یا اشغال یک سرزمین نیست بلکه ریشه تاریخی دارد و راهیپمایی روز جهانی قدس اعلام برائت از دشمنی است که ظلم بسیاری به بشریت کرده است.

حاجی صادقی با تشریح دشمنی اسرائیل با جهبه حق عنوان کرد: یک اقلیت یهود همیشه در زمان انبیا بیشترین دشمنی را با جبهه حق داشته اند، همان ها که در زمان حضرت موسی، قوم بنی اسرائیل را از عزت به ذلت کشاندند، پیامبرکشی براه انداختند، آیات الهی را تکذیب و بیشترین دشمنی را با حضرت عیسی کردند و بیشتر از همه در برابر پیامبر اسلام (ص)به ستیز پرداختند تا جایی که قرآن آنان را بیشتر از مشرکین دشمن دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این اقلیت یهود بعد از پیامبر اسلام(ص)، با کارگردانی نرم به جان اسلام افتادند و با فتنه های بسیار امامان ما را به شهادت رساندند و در عصر کنونی نیز رژیم غاصب صهیونیست طی ۱۰۰ سال گذشته با نژادپرستی و ادعای برتر بودن، ظلم های بسیاری به مسلمانان کرده است.

حاجی صادقی با بیان ادعای رژیم اشغالگر قدس و شکست آن با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: در سال ۱۹۴۸ اولین دولت غاصب ستمگر رژیم اشغالگر صهیونیستی شکل گرفت که سراسر دوران ظلم و ستم و تحقیر مسلمانان بود، ادعای گسترش منطقه خود از نیل تا فرات و تسلط بر منطقه را دارد و هر روز ستم جدیدی بر مسلمانان روا داشت، رجزخوانی او تا آنجا پیش رفت که برای خودش هیچ مانعی نمی دید و کشورهای دیگر حمایتش می کردند تا انجا که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، از زمان انقلاب رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز به شکست نزدیکتر و عقب نشینی آن بیشتر شده است.

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی اسرائیل در برابر جبهه مقاومت  اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی، پیشروی رژیم غاصب صهیونیست متوقف شد و امروز فقط تلاش می کند تا وضعیت موجود خود را حفظ کند، طی سالهای گذشته شکستهای پی در پی از جبهه مقاومت داشته و فقط در یک حمله و در یک روز سه هزار موشک بر سرش وارد شده است، امروز می داند که هر قدم بردارد و هر تجاوزی که بکند چندین برابرش به سمتش بازمی گردد، حرکات کنونی اش نیز از سر ضعف و بیچارگی است.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و اسرائیل نمی دانند با جبهه مقاومت چه کنند، امروز دیگر جبهه مقاومت محدود به ایران، لبنان و فلسطین نیست بلکه عالمگیر شده است، آنان فکر می کردند با به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت را خواهند زد اما امروز دیگر جبهه مقاومت کنترل پذیر نیست، آنان نمی دانند که با حزب الله عالم چه کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز در راهپیمایی روز قدس فریاد برائت از دشمن در سراسر ایران اسلامی طنین انداز شده است، این روحیه جهادی، جوانان عراق، یمن، لبنان و جوانان مسلمان اروپایی را ترغیب به ایستادگی در برابر این دشمنان می کند، جبهه انقلاب اسلامی و اسلام ناب در برابر این اقلیت ستمگر و ظالم روز به روز قوی تر می شود.

حاجی صادقی عنوان کرد: اگرچه استکبار قدرت و موشک دارد اما جرات حمله به ما را ندارد و همه اینها نتیجه همین راهپیمایی های روز قدس است، حرکات چند فریب خورده در کشور ملاک نیست، زنان ایرانی همین زنانی هستند که امروز در تمام خیابانهای ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و ما تا گرفتن انتقام از رژیم اشغالگر آرام نخواهیم گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.