رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: ۵ نقطه از جاده مهاباد به سردشت در اثر بارندگی های اخیر دچار رانش زمین شده است.

رئیس راهداری مهاباد: ۵نقطه جاده مهاباد به سردشت دچار رانش زمین شد

به گزارش قدس آنلاین، رحمت نویدی نیا در این زمینه افزود: بر اثر بارندگی و سیلاب ناشی از سامانه بارشی هفته قبل، پنج نقطه از مسیر ارتباطی مهاباد به سردشت دچار رانش زمین شد و سه دهنه پل ارتباطی بخش خلیفان نیز تخریب شد.

وی ادامه داد: بر اثر بارش‌های بهاری و رگباری هفته گذشته پنج نقطه محور مهاباد به سردشت و گردنه زمزیران دچار رانش زمین و ریزش گل و لای به سطح جاده شده بود، که با کمک عوامل راهداری نسبت به پاکسازی آن اقدام شد.

نویدی نیا افزود: همچنین پل ارتباطی روستای «گاومیشان» که بر اثر فشار و حجم زیاد آن دچار آسیب و تخریب شده بود با تلاش راهداری نسبت به تعمیر و ایمن سازی آن طی ۱۲ ساعت اقدام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار کرد: همچنین پل روستای «کول‌تپه» هم در به همین علت بخشی از آن تخریب شده بود، بازسازی، تعمیر شد و اکنون مشکلی برای تردد ندارد.

وی یادآور شد: همچنین عوامل راهداری جاده مسیر سویناس به ماژگه که بر اثر رانش زمین، تردد در آن با مشکل مواجه شده بود، پاکسازی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.