۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
کد خبر: 864398

سفیان بوفال به تازگی اعتراف کرده که از تماشای اشک‌های کریستیانو رونالدو پس از حذفشان از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر لذت برد.

از دیدن اشک‌های کریستیانو رونالدو لذت بردم!

به گزارش قدس آنلاین شیرهای اطلس در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، رونالدو و کشورش را شوکه کردند و با پیروزی ۱-۰ باعث حذف آنها از مرحله یک‌چهارم شدند. کریستیانو رونالدو که بازی را از روی نیمکت شروع کرده بود، پس از سوت پایان بازی در حال گریه زمین را ترک کرد و دوربین‌ها اشک‌های او را شکار کردند. و حالا سفیان بوفال اعتراف می‌کند که از دیدن اشک‌های کریستیانو رونالدو در پایان بازی لذت برد. البته که بوفال تاکید می‌کند که احترام زیادی برای ستاره فعلی النصر قائل است.

بوفال گفت: «با تمام احترامی که برایش قائلم باید بگویم که از دیدن گریه او به جای گریه خودمان لذت بردم.» این وینگر نمک بیشتری به زخم‌ها پاشید و اذعان داشت که لیونل مسی را بالاتر از کاپیتان پرتغال می‌داند، و امیدوار است بتواند راه مسی را در بارسلونا دنبال کند. بوفال افزود: «من مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهم و باشگاهی که می‌خواهم در آن بازی کنم بارسلونا است.»

رونالدو مدت کوتاهی پس از خروج جنجالی‌اش از یونایتد در ماه نوامبر به عربستان سعودی نقل مکان کرد. این بازیکن ۳۸ ساله قراردادی دو سال و نیمه با النصر امضا کرد و به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شد. اسطوره پرتغالی سالانه ۱۷۳ میلیون پوند در خاورمیانه درآمد دارد.

رونالدو تاکنون در ۱۲ بازی مجموعا ۱۱ گل و دو پاس گل به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.