رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مشهد گفت: چهار قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه تعداد توجهی فشنگ از یک شکارچی غیر مجاز در مشهد کشف شد.

۴ قبضه اسلحه از یک شکارچی غیرمجاز در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، هادی موسی‌پوراظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط‌ زیست با همراهی معاونت اطلاعات ناحیه و حوزه پنج مقداد و کلانتری مصلی مشهد در پی گزارش واصله مردمی مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز، خرید و فروش تجهیزات نظامی، مشروبات الکلی، مواد مخدر و شکار غیرمجاز جانوران وحشی توسط یک شکارچی حرفه‌ای، پس از کسب مجوز قضایی ورود به منزل، به محل مورد گزارش عزیمت کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مشهد بیان کرد: پس از تفتیش و بازرسی فنی محل ۲ قبضه اسلحه غیرمجاز پی‌سی‌پی، یک قبضه اسلحه شکاری دولول، یک قبضه اسلحه بادی، تعداد قابل توجهی فشنگ ساچمه‌زنی از محل این شکارچی کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین لاشه یک سر خرگوش، پنج قطعه باقرقره شکم‌سیاه، ۲ قطعه کبک، ۲ قطعه کبوتر چاهی، ۱۲ قطعه چکاوک، پنج قطعه گنجشک، یک قطعه پرنده آبزی، سه قطعه قرقاول زنده، یک قلاده روباه تاکسیدرمی شده، تجهیزات نظامی افشانه، ساچمه چهارپاره و دیگر ادوات شکار و صید از منزل این شکارچی کشف و توقیف شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مشهد با بیان اینکه متخلف پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه نگهداری حیوانات غیرمجاز و موارد مرتبط با این موضوع مراتب را با شماره تلفن ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.