مرد جوانی که با انگیزه انتقام‌جویی در تهرانسر دست به جنایت زده بود، پس از یک سال توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.

دستگیری متهم اصلی جنایت محله تهرانسر بعد از یک سال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، یازدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰، پرسنل انتظامات بیمارستانی در تهرانسر مرگ مشکوک مرد جوانی را به اثر اصابت ضربات چاقو روی تخت این مرکز درمانی به پلیس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

کارآگاهان جنایی در نخستین گام متوجه شدند، مقتول با ۴ مرد که با آنها به دلیل موضوعات خانوادگی و شخصی اختلاف داشته در حوالی فروشگاه رفاه محله تهرانسر هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است.

تحقیقات بیشتر نشان می‌داد، ۴ مرد جوان که با یکدیگر فامیل هستند و از گذشته با مقتول درگیری داشتند، با انگیزه انتقام‌جویی دست به این جنایت هولناک زده‌اند که در ادامه نیز مشخص شد، متهمان پس از ارتکاب قتل به مکان‌های نامشخصی فرار کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ۳ متهم پرونده را دستگیر کردند که همگی آنها در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند اما مدعی شدند ضربه اصلی چاقو را مرد جوانی به نام بابک به مقتول زده است.

دستگیری متهم اصلی پرونده

تحقیقات پس از یک سال ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند بابک در یک مرغ‌فروشی در جنوب تهران مشغول کار است که در ادامه او را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان با چاقوی قصابی در سال ۱۴۰۰ در محله تهرانسر، با انگیزه انتقام‌جویی اعتراف کرد.

با دستور محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.