فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف و ضبط محموله ۷۰ تنی مرغ قاچاق و دستگیری ۶ متهم در مرز شلمچه خبر داد.

جلوگیری از خروج محموله ۷۰ تنی مرغ قاچاق در مرز شلمچه

به گزارش قدس آنلاین، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته و در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، مامورین هنگ مرزی خرمشهر مستقر در پست کنترلی شلمچه در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان در خصوص خروج محموله مرغ منجمد از مرزهای کشور آگاه شدند.

وی افزود: مرزبانان مستقر در شلمچه با پیگیری توقیف محموله مرغ منجد قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و محل توقف ۶ دستگاه خودرو یخچالدار حامل بار مرغ منجمد در یکی از سوله‌های شرکت‌های مستقر در دروازه مرزی شلمچه شناسایی کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: ماموران با توقیف ۶ خودروهای یخچالدار در بازرسی از آنها ۷۰ تن مرغ منجمد که با هدف انتقال و خروج غیر قانونی از کشور بارگیری شده بود را کشف و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی در پایان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این زمینه ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند که به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.