۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 865171

رئیس پلیس آگاهی گناباد از کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق طی سال گذشته در این شهرستان به علت بازدارنده نبودن مجازات ها خبر داد.

۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در گناباد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرگرد یدالله قرایی روز سه شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای گناباد با اشاره به افزایش معضل قاچاق سوخت در این شهرستان اظهار کرد: این در حالی است که از ابتدای امسال تاکنون در حدود هفت هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گناباد کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی گناباد ادامه داد: باید به گونه ای با قاچاقچیان سوخت برخورد شود که انگیزه برای ادامه این کار در آنان سلب شود.

وی با اشاره به افزایش سرقت سوخت از باک وسایل نقلیه سنگین این شهرستان گفت: بخش زیادی از این سوخت سرقتی به صورت قاچاق با قیمتهای زیاد به فروش می رسند.

لزوم نظارت بیشتر بر عرضه و مصرف سوخت تراکتورهای بخش کشاورزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناباد هم با اشاره به معضل قاچاق سوخت در گناباد اظهار کرد: بیشتر این سوخت از طریق سهمیه تراکتورهای بخش کشاورزی تامین می شود که به صورت آزاد و با قیمتی زیادتر قاچاق می شود.

سیدحسن شریفی مقدم گفت: در بخش کاخک که تعداد تراکتور کمتری در بخش کشاورزی فعالیت دارند، این معضل وجود ندارد اما بیشترین میزان آن مربوط به بخش مرکزی و دهستان پسکلوت از توابع این بخش است که تعداد بیشتری تراکتور در بخش کشاورزی فعالیت دارند.

وی ضمن تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر عرضه و مصرف سوخت تراکتورهای بخش کشاورزی در این شهرستان افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت دهیاریها و شوراهای اسلامی روستاها افرادی که اقدام به قاچاق و فروش غیر مجاز سوخت می کنند را شناسایی کرد و به گونه ای ضربتی با معضل قاچاق سوخت برخورد شود که انگیزه و ریسک قاچاق در این افراد کاهش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.