فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتقال پادگان ارتش در اردبیل در انتظار تأمین مکانی مناسب است تا این فرآیند انجام شود.

انتقال پادگان ارتش اردبیل در انتظار تأمین مکان مناسب

به گزارش قدس آنلاین، امیر سیدعلی نباتی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی پادگان ارتش باید از داخل شهر منتقل شده و ما منتظر تهیه و تأمین مکان مناسب هستیم تا فرآیند انتقال را انجام داده و زمین آن را در اختیار شهرداری قرار دهیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم این فرآیند به سرعت انجام شده و کارهای اداری و بحث انتقال پادگان ارتش نیز به انجام برسد.

اهدای کارت ایثار به سربازان حاضر در مرزها

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح تکریم کارکنان وظیفه و سربازان را در ارتش انجام می‌دهیم که این طرح با استقبال از سربازان و پذیرش آنها انجام می‌شود و تلاش ما بر این است تا فضای مناسب زیست، تغذیه، تربیت، آموزش و مهارت‌آموزی سربازان وظیفه را در پادگان‌های ارتش انجام دهیم.

نباتی افزود: باید هر سرباز با یک فن و مهارت در دوران خدمت آشنا شده و گواهی مهارتی را کسب کند که در پادگان تیپ ۴۰ نیز این فرآیند در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بیش از ۲۰۰ رشته مهارتی این آموزش‌ها و ارائه گواهینامه در حال انجام است که از جمله این رشته‌ها می‌توان به جوشکاری، مکانیک، برق خودرو، آشپزی، آرایشگری و… اشاره کرد.

نباتی اضافه کرد: اگر سربازان در دوران خدمت ازدواجی را انجام دهند ما در قالب قرارداد با تالار پذیرایی حتی ۲ قلم نیاز آنها را به صورت رایگان تأمین می‌کنیم تا مراسم عروسی خود را برگزار کنند.

وی نگاه پدرانه ارتش را به سربازان و نیروهای وظیفه یادآور شد و بیان کرد: تلاش ما بر این است تا این نیروها به شکل آراسته و مناسب تربیت یافته و تحویل جامعه شوند.

نباتی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برخی از نیروهای وظیفه در مناطق مرزی انجام مسئولیت می‌کنند که ما در مناطق صفر مرزی سعی کردیم آسایشگاه و امکانات مناسب برای آنها مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: این سربازان از کسری خدمت، حق مأموریت و مرخصی بیشتر بهره‌مند شده و در پایان انجام خدمت سربازی نیز کارت ایثار دریافت می‌کنند تا در آینده و مراحل استخدام آنها مفید فایده باشد.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جذب جوانان مؤمن و متدین به ارتش در قالب آگهی استخدام خبر داد و گفت: ما حتی با حضور در مدارس و دانشگاه‌ها سعی می‌کنیم جوانان علاقه‌مند را به ارتش جذب کرده و از ظرفیت آنها بیشتر استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.