پایانه بیهقی از ساعت ۲۳ روز قبل عید سعید فطر تا ساعت ۱۴ روز عید فطر تعطیل است و مسافرین می‌توانند از پایانه‌های غرب، جنوب و شرق برای انجام سفرهای خود اقدام کنند.

پایانه بیهقی در روز عید سعید فطر تا ساعت ۱۴ تعطیل است

به گزارش قدس آنلاین، بنابراعلام روابط عمومی سازمان مدیریت حمل‌ونقل و پایانه‌های مسافری شهر تهران، علی رامشینی، مدیر پایانه بیهقی با اعلام خدمات‌رسانی رایگان پارکینگ بیهقی برای نمازگزاران عید سعید فطر افزود: پایانه بیهقی از ساعت ۲۳ روز قبل عید سعید فطر تا ساعت ۱۴ روز عید فطر تعطیل است و مسافرین محترم می‌توانند از پایانه‌های غرب، جنوب و شرق برای انجام سفرهای خود اقدام کنند. 

رامشینی با اعلام این خبر گفت‌: به دلیل همجواری پایانه بیهقی با مصلای امام خمینی (ره) همچون سنوات گذشته این پایانه افتخار میزبانی از نمازگزاران عید فطر را دارد. از این رو طی جلسات هماهنگی که با ارگان‌هایی همچون ستاد برگزاری نماز جمعه تهران، راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، اورژانس تهران، نیروی انتظامی، آتش نشانی و شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه انجام دادیم، همه دستگاه‌های دست اندرکار برای برگزاری هرچه بهتر مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر در آماده‌باش کامل خواهند بود.

مدیر پایانه بیهقی گفت: برای تسهیل تردد خودروهای نمازگزاران در این روز، پارکینگ پایانه بیهقی با صدور قبض‌های ویژه از ساعت ۴ صبح روز عید سعید فطر تا پایان مراسم به صورت رایگان، مهیای خدمت رسانی به نمازگزاران خواهد بود. 

وی در ادامه تاکید کرد: تا قبل از شروع نماز، تمامی درب‌های غربی پایانه به صورت ورودی خواهند بود و نمازگزاران می‌توانند به صورت رایگان اتومبیل خود را پارک و از طریق تاکسی‌های ون به محل مصلی مراجعه کنند.

همچنین برای تسهیل هرچه بهتر عبور و مرور، بعد از نماز تمامی درهای پارکینگ به صورت خروجی خواهد شد.

رامشینی در پایان افزود: با همکاری شرکت‌های مسافربری مقرر شد سفرهای پایانه از ساعت ۲۴ بامداد روز عید تا پایان مراسم نماز به حالت تعلیق درآمده و فروش بلیت و تردد اتوبوس‌ها در پایانه، پس از پایان مراسم مجدداً آغاز می‌شود.

منبع: تابناک

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.