شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، ۲۹ فروردین) با ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحد افزایش و ورود به کانال ۲.۳ میلیون واحدی، در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار واحدی ایستاد.

تداوم روند صعودی شاخص بورس و ورود به کانال جدید

به گزارش قدس آنلاین شاخص هم‌وزن با ۱۶ هزار و چهار واحد افزایش به ۷۵۶ هزار و ۶۶۴ واحد و شاخص قیمت با ۹ هزار و ۴۴۷ واحد رشد به ۴۴۶ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۲۴ میلیارد و ۱۶۶ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۶۷ هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین شرکت سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۲ هزار ۸۹۷ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۲ هزار و ۹۷ واحد، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با یک هزار و ۸۹۰ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۴۵۸ واحد، ایران‌خودرو (خودرو) با یک هزار و ۳۴۴ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با یک هزار و ۲۹۳ واحد و نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۹۶ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

پتروشیمی پارس (پارس) با ۷۰۷ واحد، پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی) با ۲۷۱ واحد، خدمات انفورماتیک (رانفور) با ۲۴۳ واحد و پلی پروپیلن جم (جم پیلن) با ۲۰۳ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز نماد ایران خودرو (خودرو)، سایپا (خساپا)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، بانک ملت (وبملت) و ملی صنایع مس ایران (فملی) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه پنج میلیارد و ۴۳۸ میلیون برگه سهم به ارزش ۲۵ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۳۵۶ واحد افزایش داشت و به ۲۹ هزار و ۳۰۸ واحد رسید.

در این بازار بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۰۲ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۵۶۸ هزار و ۶۴۳ نوبت بود.

مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، نفت ایرانول (شرانل)، بانک دی (دی)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند) و بهمن دیزل (خدیزل) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

همچنین پتروشیمی مارون (مارون)، ایران خودرو دیزل (خاور)، گروه انتخاب الکترونیک آرمان (انتخاب)، حمل و نقل گهرترابر سیرجان (حگهر) و شرکت سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.