۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
کد خبر: 865328

هیلاری کلینتون رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 گفت که درحال حاضر قانونی در آمریکا وجود ندارد که مانع از نامزدی او شود حتی اگر او نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، نمی‌تواند دوباره به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

کلینتون : ترامپ رئیس جمهور نخواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از "اسپوتنیک"، کلینتون در حالی که نتوانسته است خوشحالی خود را از طرح اتهام علیه دونالد ترامپ پنهان کند، در مصاحبه با یک رسانه استرالیایی گفت: من همیشه به اقدامات ترامپ فکر می‌کنم. او افراد را به انجام کارهایی متهم می‌کند که خودش آن‌ها را انجام می‌دهد. این نوعی فرافکنی است و من همیشه دیده بودم که ترامپ بویژه در تجارت و سپس در سیاست و دولت آمریکا، به قوانین اهمیتی نمی‌داد.

کلینتون که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا با ترامپ رقابت و از او شکست خورد، ادامه داد: اکنون علیه ترامپ اتهاماتی مطرح شده و ممکن است افراد دیگری نیزمتهم شوند، اما ترامپ اعلام کرده که بار دیگر کاندیدا خواهد شد.

به گزارش دفتر ایرنا از نیویورک، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور جنجالی سابق آمریکا چهارم آوریل/ ۱۵ فروردین به اتهام پنهانکاری و پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلمهای مستهجن پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ درباره روابطش، در دادگاه منتهن حضور یافت و پس از حدود یک ساعت، با ۳۴ فقره اتهام، از این دادگاه کیفری خارج شد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا متهم است که پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست جمهوری این کشور، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر زن فیلم‌های مستهجن به نام "استورمی دنیلز" که با او رابطه داشته، پرداخت کرده تا در این باره صحبت نکند.

همچنین شرکت امریکن مدیا متهم است که چند ماه پیش از انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری، ۱۵۰ هزار دلار حق السکوت به زن دیگری به نام " مک دوگال" مدل سابق نشریه پلی بوی پرداخت کرده تا درباره رابطه‌اشدر سال ۲۰۰۰ با ترامپ با کسی حرفی نزند.

ترامپ به "توطئه غیرقانونی" برای تضعیف یکپارچگی انتخابات ۲۰۱۶ و تلاش برای مخفی کردن اخبار منفی متهم شده است. در کیفرخواست علیه ترامپ آمده است: رئیس جمهور سابق آمریکا در توطئه‌ای برای تضعیف یکپارچگی انتخابات ۲۰۱۶ دست داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.