مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به دلیل مرگ دختربچه اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب ، بازداشت شد.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان بازداشت شد

به گزارش قدس آنلاین دادستان عمومی و انقلاب اهواز در مورد مرگ کودک اهوازی در پی سقوط در چاه فاضلاب گفت: بامداد جمعه یکم اردیبهشت ماه کودک سه ساله اهوازی که به همراه خانواده از خودرو پیاده می‌شود در پی قصور شرکت آب و فاضلاب به چاه فاضلاب سقوط می‌کند.

صادق جعفری چگنی گفت: بلا فاصله پس از اطلاع دادستانی مرکز استان به این موضوع ورود پیدا کرد و با رسیدگی فوق العاده و اخذ نظر از کارشناسان و مشخص شدن مقصر حادثه و ارجاع پرونده به بازپرس ویژه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه درطی این ماه این دومین مورد سقوط کودکان در کانال‌های فاضلاب این منطقه است تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان علت این حادثه قصور سازمان آبفا بوده است از این رو متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین قانونی بازداشت و روانه زندان شده است.

چگنی افزود: دادستانی استان با توجه به حوادث تلخ پیش آمده در یک ماه گذشته و حوادث سال‌های قبل به صورت جدی پیگیری‌های قضائی را به عمل وبا هرگونه ترک فعل از جانب متولیان و مسئولان مربوطه برخورد قانونی خواهد کرد

همچنین ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵۶ دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست.

قنبری افزود: این کودک که به همراه خانواده اش بود هنگام پیاده شدن از خودرو به درون چاه فاضلاب که عمق آن چهار متر بود، سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه امدادگران آتش نشانی با هشت خودرو امداد و نجات و نور به محل اعزام و مشغول امدادرسانی شدند ولی این کودک هنگام سقوط جان خود ر ا از دست داده بود که پیکر وی توسط دو آتش نشان از درون چاه خارج می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: فرد دیگری که در حال تصویربرداری از این حادثه بود نیز درون فاضلاب سقوط می‌کند که با تلاش مأموران آتش نشانی نجات پیدا می‌کند.

در فروردین ماه نیز یک کودک هنگام بازی به درون چاه فاضلاب در کوی مدرس اهواز سقوط و جان خود را از دست می‌دهد.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.