تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس یکصدمین شهرآورد پایتخت را برگزار خواهند کرد و در آستانه این دیدار حساس، با فرض اینکه تا زمان برگزاری بازی با مصدومیتی روبه‌رو نشوند، ترکیب احتمالی شاید قابل پیش‌بینی باشد.

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای حساس‌ترین شهرآورد تاریخ

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران فردا-یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه- در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

استقلال با اختلاف یک امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و این مسئله حساسیت دربی را چندبرابر کرده است.

یکصدمین دربی پایتخت چند مشخصه کاملا خاص دارد. نخست آنکه این دربی در ۵ هفته پایانی مسابقات لیگ برگزار شده و دوم این که فاصله امتیازی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تنها یک امتیاز است و مهم‌تر از همه این که هر ۲ تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر هستند و همین نکته‌ها این دربی را به حساس‌ترین دربی تاریخ تبدیل می‌کند.

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای حساس‌ترین شهرآورد تاریخ

استقلال با ۵۵ امتیاز تیم نخست مسابقات لیگ برتر است و پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی با ۵۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد. سپاهان هم ۵۵ امتیازی و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده دوم جای دارد و با این تفاسیر، هر ۳ تیم در کورس قهرمانی قرار دارند.

استقلال‌ِ تحت هدایت ریکاردو ساپینتو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و یک رکورد رویایی را تا به این‌جای کار ثبت کرده است. آبی‌ها در ۱۰ دیدار گذشته شکستی را متحمل نشده و ۹ دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و تنها یک تساوی بدست آورده‌اند.

هر ۲ تیم بازی قبلی خود را با برد پشت سرگذاشته‌اند و با فرض اینکه تا دیدار فردا، با مصدومیتی روبرو نشوند، ترکیب احتمالی تیم‌ها به شرح زیر خواهد بود:

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری، محمد محبی و مهدی قایدی

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.