به دنبال اعلام آمادگی استاندار آذربایجان‌غربی برای برگزاری مسابقات جام تختی، میزبانی این رقابت‌ها از سوی فدراسیون کشتی به ارومیه اعطا شد.

میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام تختی به ارومیه رسید

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در راستای افزایش تعامل با مجموعه‌های مختلف و به منظور استفاده از ظرفیت‌های مغفول استانی، روز ۲۱ فروردین ماه با رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرده و از آمادگی استان برای میزبانی از رقابت‌های کشتی جام تختی خبر داد.

در این دیدار، استاندار آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به وجود استعدادهای خوب در زمینه کشتی در سطح استان،اظهار داشت: تجربه میزبانی رویدادها و مسابقات متعدد ورزشی جهانی و آسیایی آذربایجان‌غربی را به‌عنوان یکی از قطب های توسعه بین المللی ورزش تبدیل کرده و ما به لحاظ برخورداری از زیرساخت های لازم، امکانات و سالن های استاندارد و سایر موارد بویژه هتلینگ، آماده میزبانی مسابقات مهم پیش روی فدراسیون کشتی به خصوص مسابقات بین‌المللی جام تختی هستیم.

وی افزود: امیدواریم با مساعدت فدراسیون، ارومیه به عنوان شهر میزبان این رویداد مهم کشتی انتخاب شود و بزودی تفاهمنامه این میزبانی در ارومیه منعقد شود.

حال پس از گذشت چند روز از سفر معتمدیان، خبر میزبانی ارومیه از مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی توسط فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

در خبر منتشر شده توسط فدراسیون کشتی آماده است: «با توجه به تفاهم‌نامه امضاء شده میان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و استاندار آذربایجان‌غربی، میزبانی چهل و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی و مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی به این استان واگذار شد.

بر این اساس این رقابت‌ها دهه اول خردادماه در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه این رقابت‌ها بعنوان یکی از مراحل اصلی چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود، تنها نفراتی مجوز حضور شرکت در این مسابقات را دارند که بر اساس چرخه انتخابی سهمیه حضور را به دست آورده‌اند و خارج از چرخه به هیچ کشتی گیری مجوز داده نخواهد شد.»

بدین ترتیب یکی از نتایج سفر استاندار آذربایجان‌غربی به تهران و دیدار با رئیس فدراسیون کشتی مشخص شده و با این میزبانی می‌توان استعدادها و زیرساخت‌های موجود در استان را ارتقا داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.