۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 866661

تقابل دبیر با یزدانی و شایعه کارشکنی رئیس فدراسیون در قبال موفقیت‌های ژنرال هشت ستاره کشتی با واکنش تند دارنده مدال طلای المپیک سیدنی همراه شد.

تقابل دبیر و یزدانی؛ از شایعه تا واقعیت

 هجمه علیه فدراسیون کشتی و مدیریت علیرضا دبیر با کلیدواژه‌های مختلف در جریان است. برخی از این هجمه‌ها بر محور کمرنگ نشان دادن مراسمات بزرگداشت جهان پهلوان تختی در زمان مدیریت دبیر در جریان و برخی نیز با طرح شایعه تقابل رئیس فدراسیون با حسن یزدانی، به دنبال آن هستند تا دبیر را سدی در برابر موفقیت‌های آتی یزدانی قلمداد کنند.

علیرضا دبیر  به این هجمه‌ها واکنش نشان داد و گفت: نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد، برخی می‌گویند که در مدیریت دبیر اراده بر این است که حسن یزدانی بالا نرود، شنونده باید عاقل باشد. اگر یزدانی مدال طلای المپیک بگیرد طلای او متعلق به فدراسیون است. اگر یزدانی در المپیک توکیو مدال می‌گرفت ما آمار و پُز این مدال را می‌دادیم و پرچم کشتی با مدال طلای حسن یزدانی بالا می‌رفت.

رئیس فدراسیون کشتی این را هم گفت: بدون شک برای یزدانی برنامه داریم. من از الان نمی‌گویم که یزدانی چه کاری خواهد کرد اما بدانید در مسابقات قهرمانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد یک یزدانی متفاوت خواهید دید. البته یزدانی باید ابتدا در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد موفق باشد تا بتواند به عنوان نماینده ایران به بلگراد اعزام شود.

حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره ایران با کسب مدال نقره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ به پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی از لحاظ تعداد مدال رسید. حمید سوریان با کسب ۷ مدال طلای جهان و المپیک پرافتخارترین کشتی گیر از لحاظ کیفیت مدالی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.