۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 866665

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف است و پدیده خاصی از ایستگاههای هواشناسی شهرستان های استان گزارش نشده است.

آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری اظهار کرد: وضعیت جوی در مناطق مختلف این استان بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی تا اواخر روز چهارشنبه هفته جاری در بیشتر نقاط پایدار خواهد ماند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: هم اکنون آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف است و پدیده خاصی از ایستگاههای هواشناسی شهرستان های استان گزارش نشده است.

وی ادامه داد: از اواخر روز چهارشنبه هفته جاری، بارش های پراکنده برای نواحی شمالی خراسان رضوی پیش بینی شده است که حجم بارندگی ها قابل ملاحظه نخواهد بود.

غیوری بیان کرد: همچنین وزش باد در برخی از نواحی بادخیز با شدت و ضعف، غالب است و پیش بینی می شود این پدیده در برخی از ساعات همراه با کاهش دید باشد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سرخس به ترتیب با ۹ و ۳۶ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

به گفته وی، دمای هوا امروز کلانشهر مشهد تا ۳۱ درجه سلسیوس افزایش خواهد رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.