آیا یامگا خودش را به مصدومیت زده تا باشگاه را برای پرداخت مطالبات خود تحت فشار قرار دهد؟

یامگا شایعات را تکذیب کرد؛ مصدومم و دنبال فریب نیستم

بعد از اینکه کوین یامگا در جریان دربی ۱۰۰ از ترکیب استقلال خارج شد و به جای او صالح حردانی برای استقلال بازی کرد، به سرعت شایعات عجیبی پیرامون صوری بودن این مصدومیت در فضای مجازی دست به دست شد. شایعه سازان مدعی شدند که یامگا مصدوم نیست و پایش را گرفته تا باشگاه را برای پرداخت مطالبات خود تحت فشار قرار دهد.

حتی گفته شد اگر یامگا در یک فصل برای استقلال ۲۷ بازی انجام دهد باشگاه مکلف به پرداخت تمام مطالبات او است و به همین جهت هم این بازیکن فرانسوی پایش را گرفته تا باشگاه را در سه هفته پایانی لیگ برتر تحت فشار قرار دهد تا پولش پرداخت شود.

این شایعات به گوش یامگا هم رسیده و این بازیکن فرانسوی که همواره رفتاری حرفه‌ای با مدیران باشگاه داشته و حتی در دوران مدیریت علی فتح الله‌زاده که خلف وعده‌های مکرری علیه او شد، دم نزد و با تمام وجود برای استقلال بازی کرد تا متهم به کم کاری نشود. این رفتار از سوی یامگا تا روز پایانی حضورش در استقلال ادامه خواهد داشت و یامگا در تلاش است تا هرچه زودتر به ترکیب استقلال باز گردد. او درباره شایعاتی که علیه‌اش مطرح شده این واکنش را نشان داده است:« از شنیدن برخی شایعات متعجبم. من با مصدومیت مواجه شدم و وضعیت من مشخص نیست. به این شایعات توجهی ندارم و در تلاشم زودتر به ترکیب استقلال برگردم. هیچ بحث فرعی درباره مصدومیت من وجود ندارد واز هوادارن می‌خواهم به این مسائل توجهی نکنند.»

به این ترتیب باید منتظر بازگشت دوباره یامگا به ترکیب استقلال بود. اگر این بازیکن بتواند زودتر از موعد تعیین شده به ترکیب تیمش بازگردد، احتمالا در هفته پایانی در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت اما اگر یامگا به هفته آخر نرسد، برای بازی‌های جام حذفی آماده خواهد شد. استقلال بعد از پایان لیگ برتر باید در مراحل نیمه نهایی و نهایی جام حذفی مقابل رقبا قرار بگیرد و به احتمال زیاد یامگا در آن دو بازی حضور خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.