ژاوی به شام خوردن لیونل مسی با دو بازیکن سابق بارسلونا واکنش نشان داد.

شام خوردن لیونل مسی حاشیه ساز شد/ شوخی ژاوی با مسی

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به دیدار لیونل مسی با جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، واکنش نشان داد و به شوخی اذعان کرد که فقط دسر خورده است!

 در تابستان ۲۰۲۱، لیونل مسی پس از به توافق نرسیدن با سران بارسلونا، مجبور به ترک این باشگاه و پیوستن به پاریسن ژرمن شد. حالا بعد از گذشت نزدیک به دو فصل، شرایط فوق ستاره آرژانتینی در پاریس خیلی خوب به نظر نمی رسد و بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان مدعی هستند که قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲، قطعاً در تابستان آینده از پاریسن ژرمن جدا خواهد شد. چند مقام رسمی در بارسلونا از جمله لاپورتا، در مصاحبه‌های اخیر خود، درهای ورود به بارسا را برای مسی بازگشته‌اند، اما تاکنون هیچ اقدام رسمی انجام نشده و موندو دپورتیوو مدعی است که لیونل مسی منتظر یک تماس از جانب بلوگرانا می‌باشد.

حالا مسی که هنوز از تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی سر باز زده، در یک رستوران همراه با جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، دو هم تیمی سابقش در بارسا دیده شد که باعث قوت گرفتن شایعات بازگشتش به نیوکمپ نیز شده است. ژاوی در این باره گفت: "من فقط به دسر رسیدم! آن‌ها چیزی به من نگفتند. نباید الان روی مسی تمرکز کنیم، بلکه الان فقط باید به فکر لالیگا باشیم."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.