وزیر صنعت، معدن و تجارت به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تحویل ۷۰ دستگاه خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح قبلی خودش واکنش نشان داد.

واکنش فاطمی امین به ادعای واگذاری خودرو به نمایندگان/ استیضاح یک فرصت است

سید رضا فاطمی امین امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت استیضاح را حق مجلس خواند و گفت:ما هم روز یکشنبه به مجلس می‌رویم و پاسخ می‌دهیم. اتفاقا این فرصت بسیار خوبی است که برای عموم مردم و نمایندگان ابهامات موجود مطرح و پاسخ‌ها داده شود.

وی در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تحویل ۷۰ دستگاه خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح گذشته وی عنوان کرد: اگر یک مورد هم بود، بگویید تا خودم پیگیری کنم. چنین چیزی نبوده است.

وی همچنین با بیان اینکه رشد تولید شرکت های صنعتی معدنی که در بورس اوداق بهادار هستند در اسفند ۱۴۰۱، ۱۲.۸ درصد بوده است به دفع از عملکرد خود پرداخت و افزود: ظرف ۹ ماه از سال ۱۴۰۱ میزان رشد تولید بیش از هشت درصد گزارش شد که این رقم در ۵ سال گذشته بی نظیر است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته به لحاظ رشد تولید و مهار تورم در بخش صنعت، اتفاقات خوبی رخ داد به طوری که مجموع تورم کالاها در حوزه وزارت صمت کمتر از تورم کل اقتصاد بود.

فاطمی امین همچنین تاکید کرد: در سال گذشته بیش از کل اقتصاد رشد در بخش صنعت داشتیم.

وزیر صمت متذکر شد: برای سال جاری برنامه این وزارتخانه برای مهار تورم و رشد تولید منتشر شده است و امیدواریم‌ نخبگان نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.