جزئیات واریز یارانه و کمک هزینه معیشت مددجویان اعلام شد. خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه، در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

واریز یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان یارانه معیشتی جدید برای 3 دهک درآمدی از این ماه | دولت یارانه ها را اضافه کرد

به گزارش قدس آنلاین جزئیات واریز یارانه و کمک هزینه معیشت مددجویان اعلام شد. خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه، در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: در سال گذشته ۲۲۱ میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان کمک معیشتی به حساب بیش از ۲۷ هزار خانوار مورد حمایت البرزی واریز شد.

شاپور قاسمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس تعداد نفرات خانوار کمک‌هزینه معیشت دریافت می‌کنند، گفت: خانوارهای مددجو یک نفره ۴۲۰ هزار تومان، دونفره ۶۰۰ هزار تومان، سه‌نفره ۸۴۰ تومان، خانوارهای چهارنفره یک میلیون ۸۰ هزار تومان و خانوارهای پنج‌نفره، یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه، در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه کمک هزینه معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات اساسی مددجویان و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود، گفت: به طور میانگین، هر ماه، ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان البرزی پرداخت می‌شود.

او گفت: خیرین می‌توانند با هماهنگی این نهاد در طرح‌های مشارکتی از طریق دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد، بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری، اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی) شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.