رئیس زندان گناباد گفت: هشت نفر از زندانیان نیازمند عصر پنج شنبه در راستای پویش نذر هشتم با همت خیران و نمازگزاران مساجد و ستاد دیه این شهرستان آزاد شدند.

۸ نفر از زندانیان نیازمند گناباد در راستای پویش نذر هشتم آزاد شدند

به گزارش قدس خراسان، غلامرضا مهویدی در آیین آزادسازی زندانیان زندان گناباد اظهار کرد: خیران، نمازگزاران مساجد و ستاد دیه با تامین یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی این زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده هایشان را فراهم کردند.

رئیس زندان گناباد ادامه داد: پویش نذر هشتم و کمک به آزادی زندانیان نیازمند از ۲ سال قبل در استان خراسان رضوی و به تبع آن شهرستان گناباد آغاز شده است و در این راستا هشتم هر ماه هشت زندانی زندانهای استان به نیات امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آزاد می شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۸۵۴ نفر از زندانیان زندانهای استان خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته در قالب نذر پویش نذر هشتم با همراهی خیران و ستاد دیه آزاد شدند که ۱۶ نفر آنان مربوط به زندان گناباد است که در قالب ۲ مرحله آزاد شدند.

مهویدی بیان کرد: همچنین خیران و ستاد دیه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان سال جاری برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد زندان گناباد پرداخت کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.