مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: تیم های امدادی بلافاصله پس از وقوع این زلزله به حالت آماده باش درآمدند و تعداد سه تیم ارزیاب در کانون منطقه زلزله زده حضور یافتند که خوشبختانه، این زمین لرزه تاکنون خسارتی نداشته است.

زلزله در خراسان رضوی خسارت نداشت/ تیم های هلال احمر در آماده باش هستند

به گزارش قدس خراسان، محسن ذاکریان بامداد امروز با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان زبرخان اظهار کرد: هم‌اکنون تیم‌های ارزیاب و پیشرو هلال احمر به کانون زلزله حوالی شهر قدمگاه شهرستان زبرخان اعزام شده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی افزود: خوشبختانه تاکنون خسارتی گزارش نشده و تیم‌های امدادرسانی  شهرستان‌های نیشابور ، مشهد ، طرقبه و شاندیز و فیروزه در آمادگی کامل هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ پس لرزه‌ای در منطقه گزارش نشده است، عنوان کرد: به همه تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تاکید شده آمادگی خود را حفظ کنند و مردم نیز با دوری از شایعات آرامش خود را حفظ کنند.

ذاکریان افرود: این زمین لرزه در ساعت ۰۲:۰۹ دقیقه در ۳۲ کیلومتری شهر قدمگاه استان خراسان رضوی، ۳۳ کیلومتری شهر درود شهرستان نیشابور و ۳۴ کیلومتری شهر ملک آباد شهرستان مشهد و ۵۸ کیلومتر شهر مشهد مقدس به وقوع پیوست.

وی بزرگی این زمین لرزه را چهار و شش دهم ریشتر و در عمق ۸ کیلومتری زمین عنوان کرد و ادامه داد: تیم‌های امدادی بلافاصله پس از وقوع این زلزله به حالت آماده باش درآمدند و تعداد سه تیم ارزیاب در کانون منطقه زلزله زده حضور یافتند که خوشبختانه براساس بررسی‌های میدانی انجام شده، این زمین لرزه تاکنون خسارتی نداشت./ انتهای پیام

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.